Tiana van Grinsven benoemd in de Raad van Bestuur van Espria en WZN

De Raad van Commissarissen van Espria en Woonzorg Nederland heeft mevrouw drs. T.T.M. van Grinsven MBA per 1 januari 2013 benoemd tot lid van de Raad van Bestuur.
Tiana van Grinsven (42) is reeds werkzaam bij Espria in de functie van directeur strategie en concernontwikkeling.
Zij studeerde bestuurskunde aan de Universiteit Twente. Na haar studie deed zij brede ervaring op in de zorg als management consultant gezondheidszorg bij organisatie adviesbureau Twynstra Gudde en binnen het mede door haar opgerichte bedrijf Collegamento.
Zij woonde enkele jaren in Engeland waar zij een MBA volgde aan de Henley Business School. Zij studeerde af bij Bupa Care Services op een onderzoek dat zich richt op 'intermediate care'.

Binnen de Raad van Bestuur zal zij zich met name richten op de aansturing van de bedrijfsonderdelen in het Westen van het land alsmede op de innovatie van het concern en de verdere ontwikkeling van de strategie van Espria en WZN die als kern heeft: 'Samen werken aan waardevol leven'. Via deze strategie wil de organisatie haar positie verder versterken als maatschappelijk betrokken dienstverlener in wonen, zorg en service .

De Raad van Bestuur bestaat verder uit de heren M.W. Meerdink (voorzitter), J.L. Kauffeld en A.Th.J.M. Zuure.

Geplaatst in:

Espria