MyCom breidt bezorgservice verder uit

Almere, 21 november 2012

MyCom breidt bezorgservice verder uit

Alle pakketjes die tot 23:30 zijn besteld worden vanaf nu de volgende dag meteen bezorgd. Bovendien gaat MyCom speciaal voor de feestdagen ook op maandag pakketten bezorgen.

De 'volgende dag in huis' bezorgservice wordt blijvend verruimd van 22:30 naar 23:30. Dit betekent dat vanaf nu alle voor half twaalf geplaatste bestellingen de volgende werkdag bezorgd worden of in de winkel kunnen worden afgehaald. "Onze klanten hadden de mogelijkheid al om direct bij een van onze winkels af te halen. Maar voor degenen die liever vanaf de bank bestellen en thuis laten bezorgen willen we onze dienstverlening zo optimaal mogelijk maken. Natuurlijk blijven de afspraken hetzelfde: altijd gratis thuisbezorgd of af te halen."

MyCom ziet dat de markt verandert en dat de behoefte aan directe en snelle levering alleen maar toeneemt. Zeker met de feestdagen in het vooruitzicht is het op tijd binnenkrijgen van pakketjes een must. "Normaal krijgen onze klanten hun in het weekend bestelde pakketjes pas dinsdag in huis, maar van 26 november tot 17 december gaan we alle pakketjes die op zaterdag óf op zondag voor 16:00 zijn besteld op maandag bezorgen." Met deze service onderscheidt MyCom zich op het gebied van online shoppen: er zijn maar weinig webshops die bestellingen op zondag verwerken. Deze bestellingen kunnen behalve thuisbezorgd ook gewoon op maandag bij de dichtstbijzijnde MyCom afgehaald worden.

Noot voor redactie, niet voor publicatie:
Voor vragen kunt u contact opnemen met:
Jetty Wakker, BAS Group
E: j.wakker@basgroup.nl