Grolsch vraagt groots aandacht voor 3FM Serious Request

- Grolsch 3FM Serious Request blikken op de gevel langs A35 -

Grolsch heeft de zichtkant van haar brouwerij aan de A35 volledig bestickerd in het kader van 3FM Serious Request. De bierbrouwer brengt haar speciale Grolsch 3FM Serious Request blikken onder de aandacht en roept iedereen op om de Glazen Huis actie te steunen.

Vanaf begin december brengt Grolsch een speciaal Grolsch 3FM Serious Request blik op de markt. De bedoeling is om met dit initiatief zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de Glazen Huis actie in Enschede. Per verkocht blik gaat 0,25 euro naar 3FM Serious Request, dat zich dit jaar inzet voor het terugdringen van babysterfte. Met de tekst ‘Raise your can’ vraagt Grolsch aandacht voor 3FM Serious Request en kunnen consumenten op bijzondere wijze een bijdrage leveren aan hopelijk een geweldige opbrengst.

Het Grolsch 3FM Serious Request blik betreft een 50 cl bierblik en is vanaf woensdag 5 december te verkrijgen bij vele supermarkten en slijterijen in heel Nederland. Grolsch geeft een consumenten adviesprijs van 1,- euro per blik. De blikken worden per stuk verkocht.

Raise your can’ voor een geweldige 3FM Serious Request actie in Enschede!

Koninklijke Grolsch NV