Bruna geeft gesproken Sintgedicht van topauteurs cadeau

Bruna geeft klanten een bijzonder cadeau in de Sint Nicolaas periode. Bij maar liefst zeven boeken krijgt de koper een gesproken Sintgedicht cadeau. Dit Sintgedicht is in vrijwel alle gevallen geschreven én ingesproken door de auteur zelf. Een unieke verrassing voor de ontvanger, maar ook puur gemak voor degene die het boek namens de Sint weggeeft. Die hoeft niet te zwoegen op een begeleidend gedicht, maar krijgt dat kant en klaar bijgeleverd.

"Een bijzonder en vaak al persoonlijk cadeau als een boek wordt door deze extra persoonlijke dimensie nog leuker om weg te geven," vindt Peter Brouwer, Algemeen Directeur van Bruna. "Daarnaast is dit een unieke manier om aandacht aan het boek en de auteur te besteden. Ronduit geweldig dat zij eraan meewerken om de klant met iets onvergelijkbaars naar huis te laten gaan."

De boeken waarvan de auteurs hebben meegedaan aan dit Bruna initiatief zijn:
- Sinterklaas en het kleine hoogtevrees pietje - Youp van 't Hek
- Haantjes - Kluun
- Zwijgplicht - Helen Vreeswijk
- Koning van Katoren - Jan Terlouw
- Zoek het maar uit - Chantal van Gastel
- Ouwehoeren op reis - Martine & Louise Fokkens
Kopers van Vijftig tinten grijs van E.L. James krijgen een gedicht cadeau van Daphne Deckers.

Alleen in de Bruna winkels zijn de genoemde boeken voorzien van een sticker met een speciale QR-code. Door die te scannen kan de ontvanger het gedicht beluisteren. De tekst ervan kan worden uitgeprint via bruna.nl/sintgedichten.

Bruna BV