Duurzame pionier Paul Gilding naar Nederland voor inspiratiesessie

Op vrijdag 30 november spreekt de Australiër Paul Gilding, voormalig CEO van Greenpeace International, duurzaamheidsadviseur van multinationals en auteur van de bestseller 'The Great Disruption', bij de inspiratiesessie 'De wereld in balans'.

Klimaatverandering en de uitputting van fossiele brandstoffen vergen een radicaal andere economische en maatschappelijke denkwijze en aanpak. Herkennen we de noodzaak en zijn we op de goede weg? Maken we de juiste keuzes voor de generaties na ons? Welke rol spelen overheden en wijzelf?

Drie andere duurzame pioniers die spreken zijn: prof. dr. ir. Jan Rotmans (oprichter DRIFT, professor transities EUR en auteur van 'In het oog van de orkaan'), drs. Maurits Groen (communicatieadviseur en duurzaam ondernemer, medeoprichter van Do the Bright Thing, Greenem, WAKA WAKA) en Arash Aazami (oprichter BAS Energie en secretaris van de Vrijhandels Organisatie voor Elektriciteit en Gas).

De vier pioniers in duurzaamheid en energietransitie delen bij de inspiratiesessie hun inspirerende visie en baanbrekende aanpak. Vier verschillende verhalen met hetzelfde doel: de wereld en de mensen terug in balans brengen.

Datum: vrijdag 30 november 2012
Locatie: Geldmuseum / Koninklijke Nederlandse Munt, Leidseweg 90 in Utrecht
Tijd: 09.30 - 13.00 uur
Kaartverkoop: www.basenergie.nl/inspiratiesessie

Over BAS
BAS brengt mensen en bedrijven tot 0 euro energiekosten en zelfs tot energieopbrengsten. Ze worden eigenaar van hun energievoorziening en onafhankelijk van fossiele energie.

Voor meer informatie over de inspiratiesessie De wereld in balans of BAS Energie kunt u contact opnemen met: Joeri Brugman, telefoon 06-52081669 of joeri@basenergie.nl

BAS Nederland B.V.