Geen premiestijging basisverzekering Zilveren Kruis

De premie voor de basisverzekering bij Zilveren Kruis Achmea blijft in 2013 ongewijzigd ( 108,25). Ook de premie voor de tandartsverzekeringen blijft gelijk. De aanvullende verzekeringen stijgen met 5% en 8%.

Passend zorgpakket
De verzekeraar biedt klanten verschillende mogelijkheden om hun zorgpakket zo passend en betaalbaar mogelijk te maken. Jan de Bruijn van Zilveren Kruis: "We willen er voor blijven zorgen dat iedereen in Nederland toegang heeft tot een verzekering die kwalitatieve, veilige en betaalbare zorg garandeert. Het is goed ieder jaar je verzekering te checken of die nog past bij je persoonlijke situatie."

Consumenten hebben zelf de keuze
Consumenten kiezen op basis van gewenste service, gewenst eigen risico en aanvullend pakket hun eigen zorgverzekering voor 2013. De totale maandpremie kan hiermee variëren van 78,20 tot 224,25. Voor mensen die graag advies ontvangen biedt de website van Zilveren Kruis hulp bij het kiezen voor een passende zorgverzekering.

Zilveren Kruis