Indonesische ambassadeur verricht aftrap wedstrijd burgemeesterselftal

Zondag 6 mei trapt de ambassadeur van Indonesië, mevrouw Retno LP Marsudi, samen met burgemeester Jozias van Aartsen af voor aanvang van de voetbalwedstrijd tussen het Nederlands Burgemeesters Elftal en een team samengesteld uit de Indonesiche gemeenschap. De aftrap zal om 12.00 uur plaatsvinden op het veld van SVV Scheveningen, Sportpark Houtrust, Laan van Poort 38 c in Den Haag.

De wedstrijd wordt gespeeld ten bate van de Leprastichting. Het Burgemeesters elftal speelt circa tien wedstrijden per jaar voor dit goede doel. Lepra komt nog steeds voor in Indonesië, vorig jaar werden bijna 18.000 nieuwe patiënten behandeld.

Na afloop zal de Ambassadeur een cheque overhandigen aan de directeur van de Leprastichting, de heer Jan van Berkel.

Geplaatst in:

Informatie kunt u verkrijgen bij Raymond van Haeften, Leprastichting: telefoon 06 53 888 156

Leprastichting