Hotel & Restaurant Lubbelinkhof sluit zich aan als Hampshire Classic

Amsterdam, 19 maart 2012 - Per direct sluit Hotel Lubbelinkhof zich aan bij Hampshire Hospitality. Het hotel zal de naam Hotel & Restaurant Lubbelinkhof - Hampshire Classic gaan dragen. Hotel & Restaurant Lubbelinkhof - Hampshire Classic was eerder al aangesloten als Hampshire Classic waarna het lid was van Historic Hotels of the Benelux.

Aansluiting
Hotel & Restaurant Lubbelinkhof - Hampshire Classic in Odoorn was in het verleden eerder aangesloten als Hampshire Classic. In januari 2011 sloot Lubbelinkhof zich aan bij Historic Hotels of the Benelux, dat ook onder de Hampshire vlag werd gerund. Bij het herpositioneren van de merknaam Historic Hotels als Hampshire Classics is het hotel wederom aangesloten als Hampshire Classic.

Het hotel
Hotel & Restaurant Lubbelinkhof - Hampshire Classic ligt in het Drentse plaatsje Odoorn nabij Emmen. Het hotel is gevestigd in een karakteristieke boerderij. Het hotel biedt 32 luxe kamers, een culinair hoogwaardig restaurant (aanbevolen door Gault Millau en Michelin) en diverse ruimtes voor een feestelijk diner, receptie of feest. De locatie midden in het groen is een goede uitvalsbasis voor het verkennen van de omgeving te voet of per fiets. Vergaderen in het groen is hier ook perfect mogelijk. Voor zowel een weekend weg als een zakelijk verblijf is Hotel & Restaurant Lubbelinkhof - Hampshire Classic een uitstekende locatie.

"Wij heten Hotel & Restaurant Lubbelinkhof graag weer welkom als Hampshire Classic" aldus Kees van Wezel, Director of Franchise & Marketing bij Hampshire Hospitality. "Het hotel is een prachtige aanvulling op het Hampshire Classic aanbod in het Noorden".

--------------

Hampshire Hospitality is het fusieproduct van de hotelexploitaties en licentieorganisatie van
Eden Hotel Group en Hampshire Hospitality & Leisure. 90 hotels maken deel uit van
Hampshire Hospitality waaronder 24 hotels in eigen exploitatie. De hotelgroep kent vier
(sub)merknamen: het topsegment Hampshire Eden, de drie- en viersterren Hampshire Hotels
en het soft branded Hampshire Classic voor topklasse hotels met een sterke eigen identiteit.

Bezoek www.hampshire-hotels.com voor een overzicht van alle aangesloten hotels.

Bel voor reserveringen, informatie over arrangementen of brochures naar: Hampshire
Hospitality 020-520 5500 of bezoek bovengenoemde website.

Voor meer informatie en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Hampshire Hospitality
Contactpersoon: Etienne J.A. Verkerk - Algemeen Directeur