Welcome to the Future On Ice

Het vriest, er wordt geschaatst, Nederland leeft in kou. Hét ultieme moment dus een flinke dosis warmte te brengen in de vorm van een onvervalste, oer-Hollandse RAVE ON ICE! Welcome to the Future heeft woensdag 8 februari in samenwerking met de Infaders de Amsterdamse grachten gerockt!

De ingrediënten waren simpel doch doeltreffend: feesten, springen, lachen, schaatsen, Flugel aan de lippen en vooral ROCKEN. Rond half zes 's avonds ging de hele posse van start langs- en op de Prinsengracht, waar het feestende publiek in hartje Amsterdam werd getrakteerd op een onverwachte live-set van Charles Davos vs Olivier Weiter. Bekijk de video op https://www.facebook.com/WelcomeToTheFuture.

Een heerlijke opwarmer voor de achttiende (jawel!) verjaardag van Welcome to the Future! Deze wordt gevierd op vrijdag 17 februari in Studio 80 te Amsterdam, met Matthias Tanzmann, Boris Werner, Dorine Dorado, Young Marco en Juju & Jordash. Lees alle informatie over deze feestelijke mijlpaal in de WTTF geschiedenis op de Welcome to the Future FB pagina.

De ingrediënten waren simpel doch doeltreffend: feesten, springen, lachen, schaatsen, Flugel aan de lippen en vooral ROCKEN. Rond half zes 's avonds ging de hele posse van start langs- en op de Prinsengracht, waar het feestende publiek in hartje Amsterdam werd getrakteerd op een onverwachte live-set van Charles Davos vs Olivier Weiter. Bekijk de video hier!

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.

Geplaatst in:

Voor meer informatie wat betreft interviews, acties en overige zaken kun je een mailtje sturen naar pers@id-t.com, o.v.v. Welcome to the Future.

ID&Q Holding