'Je weet nu' game C1000 groot succes
'Je weet nu' game C1000 groot succes
donderdag 28-02-2013 11:52
Dit is een origineel bericht van C1000
'Je weet nu' game C1000 groot succes
Game bijna 1 miljoen keer gespeeld en regelmatig in Top 5 App Store

De 'Je weet nu' campagne van C1000 is digitaal een groot succes. Zo is de bijzondere online 'Je weet nu' game geïntroduceerd waarbij de kinderen hun ouders kunnen uitdagen middels hun kennis uit de boekjes. Het totaal aantal gespeelde 'Je weet nu' games staat hiermee nu op bijna 1 miljoen. De game kan niet alleen online gespeeld worden maar is ook beschikbaar als App voor Android tablet en iPad. Het spel wordt bijzonder goed ontvangen aangezien er al bijna 220.000 accounts zijn aangemaakt en de App een kleine 100.000 keer is gedownload. Hiermee staat deze populaire game regelmatig in de Top 5 van de App Store.

'Je weet nu' ruilmiddagen
Gistermiddag organiseerde C1000 in het hele land de 'Je weet nu' ruilmiddagen. Kinderen konden naar de C1000 winkel bij hen in de buurt komen om het verzamelalbum met de 45 boekjes 'Je weet nu' vol te krijgen. Hier werd gretig gebruik van gemaakt. In heel Nederland zijn duizenden kinderen op pad geweest om hun album vol te krijgen. Bij enkele was het echt dringen geblazen bij de entree of werd er op een externe locatie een quiz georganiseerd.
Zo was met name de ruilmiddag bij C1000 Nagelmaeker te Zwolle bijzonder geslaagd. In een speciaal afgehuurde ruimte kon er niet alleen naar hartenlust worden geruild maar werd de kennis van de jonge spaarders getest middels een leuke 'Je weet nu' quiz. Ondernemer Jeroen Nagelmaeker: "Het is gaaf om te zien hoe zo'n actie leeft en dat de jongeren niet alleen druk doende zijn met sparen maar er ook nog eens wat van opsteken!"
In Lelystad werden er bij C1000 Dusselaar niet alleen boekjes uitgewisseld maar konden de aanwezigen door het juist beantwoorden van de vragen uit de boekjes mooie prijzen in de wacht slepen."Niet alleen de kinderen werden in de watten gelegd met een goed gevulde goodiebag, drinken en wat lekkers, ook voor de ouders was er een smakelijk onthaal met gehaktballetjes en drankjes. Wat is er nu leuker dan op deze manier extra aandacht te geven aan deze campagne?", aldus versmanager Ricardo de Bree.
De ruilmiddag bij C1000 Teun van Etten in Steenwijk kreeg een extra feestelijk tintje door de speciale locatie die hiervoor was ingericht en waar na het ruilen ook een aantal van de 1000 vragen werd gesteld middels een quiz. Een drankje en verantwoorde versnapering mochten hier niet ontbreken. Er kwamen niet alleen ruim 120 kinderen op af, ook werden de ouders soms op eigen houtje op pad gestuurd om de ontbrekende boekjes voor hun kroost in bezit te krijgen.

'1.000 dingen die je nog niet weet en je ouders ook niet'
De '1.000 dingen die je nog niet weet en je ouders ook niet' spaaractie is op vrijdag 18 januari gestart. Bij elke 10 euro aan boodschappen wordt een van de 45 gratis 'Je weet nu' boekjes weg gegeven. Deze boekjes van pocketformaat zijn samen goed voor maar liefst 1.000 weetjes en staan vol unieke feiten en onderwerpen die je niet op school leert.
Over C1000
C1000 maakt boodschappen doen betaalbaar, effici├źnt en persoonlijk. De zelfstandige kruidenier met een traditie van 'ons kent ons' en een passie voor de handel vindt zijn oorsprong al in 1888. In 2012 is C1000 overgenomen door Jumbo. Met ruim 350 supermarkten is C1000 de grootste keten van zelfstandige supermarktondernemers in Nederland.
Links:
Bijlage:
Organisatie info:
												C1000
											 
												
											 
	                                			Voor meer informatie of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met: 
Afdeling Corporate Communicatie
Telefoon: 033 455 3333
E-mail: C1000_corporate_communicatie@C1000.nl
www.C1000.nl