3M lanceert nieuwe generatie gehoorkappen: 3M TM Peltor TM X- serie
woensdag 27-02-2013 11:09
Dit is een origineel bericht van 3M Nederland B.V.
Ontdek een nieuwe referentie in design, bescherming en comfort

Deze nieuwe serie is ontworpen op basis van nieuwe & baanbrekende dempingstechnieken. Ze zorgen voor een ongeëvenaarde demping in combinatie met een gestroomlijnd design.

Het design met dubbele hoofdband vermindert de warmteopbouw en zorgt voor een goede pasvorm en balans. De hoofdband met afgeschermde staaldraad zorgt voor een constante druk tijdens langere draagperiodes en maakt het dragen van de gehoorkappen erg comfortabel. De combinatie van een speciaal voor de schelpen ontwikkelde schuimtechnologie met de slimme afdichtingsringen maakt de Peltor X-serie licht en comfortabel om te dragen - én garandeert een hoge bescherming.

De nieuwe gehoorkappen van de 3M Peltor X-serie bieden verschillende dempingsniveaus, zodat er een geschikte gehoorkap is voor de meeste industriële toepassingen.

3M TM Peltor TM X1 gehoorkappen (SNR 27 dB)
Voor bescherming tegen licht industrieel lawaai,
grasmaaiers en drilboren.

3M TM Peltor TM X2 gehoorkappen (SNR 31 dB)
Voor bescherming tegen gemiddelde tot hoge geluidsniveaus, inclusief
verschillende industriële toepassingen, wegenwerken en bouwwerken.

3M TM Peltor TM X3 gehoorkappen (SNR 33 dB)
Voor bescherming tegen geluid in de bosbouw, op luchthavens en bij zware
engineering.

3M TM Peltor TM X4 gehoorkappen (SNR 33 dB met een fijn ontworpen schelp)
Voor bescherming tegen hoge geluidsniveaus bij uiteenlopende industriële
toepassingen.

3M TM Peltor TM X5 gehoorkappen (SNR 37 dB)
Voor gebruik in een extreem lawaaierige omgeving die vaak dubbele
bescherming vereist, bijvoorbeeld mijnbouw, steengroeves en papierverwerking.

Over 3M
3M laat zich inspireren door nieuwe ideeën en zet deze om naar duizenden ingenieuze producten. Onze cultuur van creatieve samenwerking vormt de inspiratie voor een oneindige stroom krachtige technologieën die het leven beter maken. 3M is het innovatieve bedrijf dat nooit stopt met uitvinden. Met een omzet van $30 miljard heeft 3M wereldwijd 88.000 mensen in dienst en productielocaties in meer dan 70 landen. In de Benelux werken bij 3M 1000 personen, verdeeld over 7 vestigingen, waarvan 5 productielocaties en in Zwijndrecht (B) een R&D vestiging.

Voor meer informatie, kijk op www.3M.nl, www.Facebook.com/3Mnederland of kijk naar @3MNews op Twitter.

3M, Scotch, Post-it, Scotchgard, Vikuiti, Nexcare, Scotchprint, Filtrete, Command en Scotch-Brite zijn handelsmerken van 3M Company.
Links:
Organisatie info:
												3M Nederland B.V.

Voor meer informatie over of beelden van de Peltor X-serie, surf naar www.3Msafety.be/peltorX of contacteer Elisabeth Debrabandere, 3M Belgium,
0032 2 722 5260 of edebrabandere@mmm.com