Verkoper neemt levende slang mee naar kantoor Marktplaats
donderdag 21-02-2013 10:13
Dit is een origineel bericht van TowelTV B.V.
Een receptioniste van online advertentie-site Marktplaats schrok zich dood toen een man zich meldde om zijn levende slang aan te bieden. De politie moest uiteindelijk komen om de man te verwijderen uit het gebouw.

De man meldde zich bij de receptie op het hoofdkantoor van Marktplaats met de mededeling dat hij zijn spullen kwam brengen om te verkopen. De receptioniste verklaarde dat hij eiste dat iemand van Marktplaats zijn spullen op de site zou plaatsen, aangezien hij geen computer had. Terwijl medewerkers probeerden uit te leggen dat Marktplaats alleen een online portal is en geen kringloopwinkel, gaf de man aan dat hij ook zijn slang had meegenomen om te verkopen. Omstanders sloegen alarm toen de man ook daadwerkelijk een twee meter lange slang uit zijn tas haalde en toonde aan de receptioniste. De politie verzocht de persoon uiteindelijk om het gebouw te verlaten en zijn spullen mee te nemen.

Medewerkers van Marktplaats konden hun lach nauwelijks inhouden toen de man zelfs gedrukte foto's van zijn spullen toonde en vroeg wanneer de kijkdagen waren. Echter, Marktplaats was niet bereid om te helpen met het plaatsen van de meegebrachte spullen op de site.

Uiteindelijk bleek het te gaan om een stunt van het nieuwe verborgen camera programma 'Darkplaats' van online TV zender TowelTV.com. De gehele actie is opgenomen en te bekijken via www.toweltv.com/darkplaats .De makers van het programma spreken van een zeer geslaagde en hilarische actie.

Video-links:
TowelTV: www.toweltv.com/darkplaats
YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dJk4mY5UEDs

Video-embed vrij te gebruiken, voor beeldmateriaal tbv uitzending neem contact op met Geert Doek via 020-5206522.
Links:
Organisatie info:
												TowelTV B.V.

TowelTV
Sarphatistraat 370
1018 GW Amsterdam
T. 020-5206522
info@toweltv.com

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: