Klanten 'Sprintplan' en 'Effectenlease' driedubbel gepakt
donderdag 21-02-2013 14:07
Dit is een origineel bericht van Vereniging Pay Back
Sprintplan-gedupeerden en Effectenlease-gedupeerden worden voor de derde keer kei-hard getroffen door het faillissement van rechtshulpverlener Beursklacht BV.

Gedupeerden raakten hierdoor alle betaalde voorschotten voor de te voeren procedure kwijt. Zij moesten op zoek naar een nieuwe rechtshulpverlener.

Nu worden zij voor de derde keer benadeeld. De klanten zijn benaderd door incasso bureau *Karansingh & Partners, die een spookfactuur voor het 'Salarisgematigde' ad Euro386, - tracht te incasseren. *Karansingh & Partners is onderdeel van Prepare Concepts en handelt in opdracht van Legal Concepts (en tevens onderdeel van Prepare Concepts).

Volgens Vereniging Payback en Stichting Zinloos Betalen ontbreekt elke rechtsgrond voor deze vordering. Het betreft hier een spookrekening.

Volgens Prepare Concepts / Legal Concepts) zouden zij recht hebben op de Euro 386,- aan 'Salarisgematigde', zonder dat daar enige prestatie, vonnis, schikking en/of overeenkomst met de klant tegenover staat. Vereniging Payback en Stichting Zinloos Betalen zijn het hier nadrukkelijk niet mee eens.

Prepare Concepts gaat echter onvermoeid door met het incasseren van deze spookrekeningen via dagvaardingen.

Om deze redenen spannen de Vereniging Payback en Stichting Zinloos Betalen namens belanghebbenden een proces aan tegen Prepare Concepts. In de dagvaarding wordt geëist dat Prepare Concepts met onmiddellijke ingang de incasso procedures stopt en de onverschuldigde betaalde bedragen terugbetaald aan de cliënten.
Links:
Bijlage:
Organisatie info:
												Vereniging Pay Back

Nadere informatie via mail adres info@payback.nl

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: