Verras je Valentijn: "Ja, ik wil.." gratis trouwen op St. Maarten!
donderdag 14-02-2013 15:14
Dit is een origineel bericht van Verkeersbureau St. Maarten Benelux
Net als Jan en zijn Liza
St. Maarten heeft met haar parelwitte stranden, wuivende palmbomen, heerlijke klimaat en magische baaien alles in huis voor een prachtige huwelijksreis. Wat is er mooier dan ook het ja-woord te geven in deze tropische omgeving, met je voeten in het zand en de zon aan de hemel? Zo dachten ook Jan Smit en zijn Liza in 2011, toen St. Maarten het decor vormde voor dit sprookjeshuwelijk. In 2013 geeft het St. Maarten Tourist Bureau in Nederland 100 koppels de kans om gratis te trouwen op één van de mooie stranden die het eiland rijk is.

Hoe kom je in aanmerking voor een gratis bruiloft op St. Maarten?
De ceremonie voor het burgerlijk huwelijk, het trouwboekje, zegels en het officiële trouwcertificaat zijn allemaal inbegrepen. Voor meer informatie, alle voorwaarden en aanmelden voor de 'gratis huwelijksvoltrekking' t.w.v. $286,-, surf je naar www.vakantiestmaarten.nl. Aanmelden kan tot 1 juni a.s. maar wie eerst komt eerst maalt: want er zijn slechts 100 gratis huwelijksvoltrekkingen te vergeven. De uiterste trouwdatum voor deze Valentijn actie is ook de meest romantische: 11-12-2013. Bedenk wel dat er maar een gelimiteerd aantal koppels per dag kan trouwen op het eiland!
Links:
Organisatie info:
												Verkeersbureau St. Maarten Benelux

Meer informatie St. Maarten: www.vakantiestmaarten.nl
Het verkeersbureau St. Maarten Benelux: Tel. +31 (0) 71 56 22 002, email: st-maarten@interreps.eu
Vakantie St. Maarten op Facebook:

Deel persbericht op:
Permanente link: