Giftee brengt consument terug bij retailer met social media
woensdag 13-02-2013 10:42
Dit is een origineel bericht van Giftee Europe B.V.
Met GIFTEE verras je voortaan alle vrienden uit je social media netwerk snel en op een originele manier met een leuk en goed cadeau.

GIFTEE is een simpel, uit Japan overgewaaid concept, dat op een innovatieve en effectieve manier gebruik maakt van social media. Op de goedverzorgde website kun je een leuk cadeau uitkiezen bij een van de aangesloten bedrijven. Het zijn ‘de pareltjes uit de winkelstraten’, omdat ze met zorg zijn geselecteerd op hun kwaliteit. Dat kunnen leuke winkels zijn, maar denk ook aan een topkapper, een restaurant of een ritje in een supersnelle Ferrari. Er zijn Giftees in allerlei soorten en maten, en voor iedere beurs.

In 3 super simpele stappen geef je een big smile aan je zus die net geslaagd is voor haar rijexamen, bedank je de buurvrouw die op je kinderen heeft gepast of stuur je iets aan je beste vriend die jarig is. Maar ook bedrijven maken gebruik van Giftee, bijvoorbeeld om iets leuks voor hun personeel of relaties te bedenken.

Zodra je een Giftee hebt weggeven, krijgt de ontvanger een berichtje via Facebook, Twitter of LinkedIn (wees gerust, ook je oma kun je iets sturen via de mail) met je persoonlijke boodschap en een code waarmee hij of zijn jouw cadeau zelf op kan halen... Dat is leuk voor jou, want zo ontdek jij én de ontvanger van jouw cadeau ook nog eens leuke nieuwe adresjes. En het is leuk voor de deelnemende bedrijven, want Giftee brengt via internet juist mensen naar hun bedrijf. Je Giftee heb je bovendien altijd bij de hand, want die zit gewoon in je smartphone.

De kracht van Giftee zit ‘m in het gebruiksgemak en de zekerheid van kwaliteit. Maar misschien wel vooral in het feit dat je vanuit je luie stoel of vanaf je handdoek op het strand je vrienden of familie enorm kunt verrassen.

Er is nog véél meer te vertellen over Giftee. Maar het is veel beter om zelf eens te kijken op de website: www.giftee.nl. Giftee is eind november voorzichtig van start gegaan, maar de komende maanden gaat het netwerk van bedrijven –en dus ook het aantal Giftees- enorm uitbreiden in het hele land. Alle reden om Giftee te bookmarken en te sharen met je eigen netwerk. En natuurlijk te gebruiken! Je kunt dus straks je vrienden overal in het land met een Giftee blij maken, of zelf worden verrast!
Links:
Organisatie info: