Actiepagina.nl houdt liefde hoog en prijzen laag
dinsdag 12-02-2013 17:16
Dit is een origineel bericht van Actiepagina BV
Heeft de wereldwijde economische situatie haar weerslag op Valentijnsdag? Niet als het aan Actiepagina.nl ligt. De grootste kortingsite van Nederland houdt de liefde graag hoog en de prijzen laag. "Juist nu moeten we de liefde vieren. Die extra boost van het liefdeshormoon is precies wat mensen nodig hebben", zegt Maurice Buijs, directeur van Actiepagina.nl

Actiepagina.nl speelt deze dagen voor Cupido. Zonder vleugels, boog of gouden pijlen, maar mét de allermooiste Valentijnskortingsacties van alle A-merken handig gebundeld op een pagina. Zo zie je in een oogopslag waarmee je jouw lief deze week voordelig kan verrassen.

Een lieve kaart, een bos rode rozen, een hart van Belgische chocolade of een spannend lingeriesetje doen het altijd goed in de liefde. Maar wat denk je dat een beauty arrangement, een nachtje, weekend of weekje weg in binnen- of zelfs buitenland doet voor je liefdesleven?

Zoveel mensen, zoveel wensen. Iets wat Actiepagina.nl goed begrijpt. Op de kortingsite vind je daarom Valentijnsverrassingen in alle soorten en maten. En allemaal met grote korting. Dus laat je inspireren op Actiepagina.nl en kies voor het Valentijnsgeschenk dat het best past bij de liefde van jou en jouw Valentijn.
Links:
Organisatie info:
												Actiepagina BV

Noot voor de redactie:
Actiepagina.nl bundelt kortingsacties van verschillende A-merken in Nederland op haar webpagina en werkt daarvoor met kortingscodes. Onderzoek in Amerika toont aan dat gebruik van kortingsbonnen en -codes de shopervaring van consumenten aangenamer maakt. Zelfs zo aangenaam dat het te vergelijken is met zoenen, knuffelen of een mooi cadeau ontvangen. En daar zet Actiepagina.nl zich natuurlijk graag voor in!

Voor meer informatie kunt u terecht bij Maurice Buijs via maurice@actiepagina.nl, +31(0)35 737 03 04

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: