Vermogensbeheerder RTFX kondigt positieve resultaten aan voor Q4 2012
maandag 11-02-2013 20:31
Dit is een origineel bericht van PR Newswire
MOSTA, Malta, 11 februari 2013 /PRNewswire/ -- RTFX Ltd, een gereglementeerde vermogensbeheerder in Europese valuta die drie geautomatiseerde strategieën aanbiedt, maakte vandaag de resultaten bekend voor het vierde kwartaal van 2012. Elke strategie genereerde een positief brutorendement, een onderscheidende prestatie die ze van bij het begin al elk jaar voor elkaar kregen.

Brutoprestaties Q4 2012: Conservatieve strategie: +3,74% Standaardstrategie: +21,30% Dynamische strategie: +30,46%

Historische prestaties: Conservatieve: +30,60% sinds april 2011 Standaard: +66,93% sinds oktober 2010 Dynamische: +55,36% sinds april 2011

Uitleg strategie De risicoschuwe Conservatieve strategie behaalde een uitstekende consistentie: de grootste maandelijkse daling bedroeg -1,11% (mei) en de stijging +3,66% (januari). Voor de Standaardstrategie was dit het meest consistente jaar sinds de aanvang met als grootste maandelijkse daling -5,54% (februari) en als stijging +11,66% (november). De Dynamische strategie, die toegespitst is op 'hoog-risico'-investeerders, verbeterde haar jaarlijkse consistentie met als grootste maandelijkse daling -7,96% (februari) en als stijging +18,09% (november).

Over RTFX RTFX Ltd is een pionier in de online deviezenmarkt, met een geschiedenis die teruggaat tot 1995. Het bedrijf begon met de ontwikkeling van zijn eerste Algo trading-strategie in 2006 voor het beheer van interne middelen. Vandaag is RTFX een wereldleider op het gebied van elektronisch FX-beheer. Het levert de best mogelijke FX-investeringsstrategieën [http://am.rtfx.com/forex-strategies/?=pr] in combinatie met de meest efficiënte uitvoering en risicobeheer. RTFX heeft een vergunning en de toestemming om zijn diensten als broker/handelaar aan te bieden onder de Europese richtlijnen voor beleggingsdiensten. Surf naar RTFX [http://am.rtfx.com/] om meer te lezen over de vermogensbeheerdiensten, met onder meer een gedetailleerde prestatiebeschrijving van de drie strategieën, informatie over de minimumbelegging en over het geautomatiseerde tradingsysteem.

RTFX

CONTACT: Andrew Zarb Mizzi, Tel. +356-2331-0000, E-mail: gm@rtfx.com

Web site: http://am.rtfx.com/
Organisatie info:
Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Bevindt uw mediadoelgroep zich ook buiten Nederland en wilt u die bereiken? Bekijk dan de mogelijkheden bij wereldwijd of neem contact met ons op.

ANP Pers Support
Verrijn Stuartlaan 7