Thiemo van Spellen van postbedrijf Sandd commercieel directeur 2012
vrijdag 08-02-2013 10:25
Dit is een origineel bericht van Sandd BV

Thiemo van Spellen van postbedrijf Sandd is gisteren tijdens het Sales Event Grand Hotel Huis ter Duin door ruim 500 vakgenoten en de vakjury uitverkozen tot commercieel directeur van het jaar. Het evenement werd net als voorgaande jaren in Noordwijk georganiseerd door de beroepsvereniging Sales Management Association (SMA).

Volgens de jury en vakgenoten was Thiemo van Spellen de overduidelijke winnaar van de spannende podiumstrijd, begeleid door dagvoorzitter Gerard van Vliet. Van Spellen scoorde het beste op punten als doorzettingsvermogen, persoonlijke ontwikkeling, commercieel inzicht en bewezen resultaten. In een inspirerende presentatie wist hij de jury te overtuigen van zijn betrokkenheid bij de organisatie en de passie waarmee hij samen met een enthousiast team het onmogelijke voor elkaar kreeg. Hij mag zich een jaar lang commercieel directeur van het jaar noemen.

Haico Meijerink, CEO van Sandd: "We zijn er geweldig trots op dat een directielid van Sandd is uitverkozen tot commercieel directeur van het jaar. Thiemo's verkiezing staat symbool voor het succes van Sandd en is natuurlijk een welverdiende persoonlijke erkenning voor Thiemo. Daarnaast geeft de verkiezing ook weer hoe Sandd als organisatie de afgelopen jaren in ontwikkeling is geweest en nog steeds groeit!"

Quaestus Senior Management Search begeleidt, als onafhankelijk bureau, de verkiezing van 'Commercieel Directeur van het Jaar'. In totaal zijn 20 commercieel directeuren genomineerd voor de prestigieuze titel. Op basis van de voorrondes en diepte-interviews werd het aantal deelnemers teruggebracht naar de 3 uiteindelijke podiumkandidaten. In deze podiumeindstrijd werd de tweede plaats veroverd door Rudolph Strickwold, Commercieel Directeur van Stichting Hulphond Nederland en de derde plaats was voor Bas de Reus, Commercieel Directeur van Fujitsu Technology Solutions Nederland.

Over Sandd B.V.
Sandd (Sort and Deliver) is de Zakelijke Postbezorger van Nederland en richt zich onder andere op de bezorging van geadresseerd drukwerk, zoals (relatie)magazines, direct mail en transactiepost. Daarnaast ontwikkelt Sandd aanvullende diensten om de resultaten van haar klanten te verbeteren. Sandd is sinds 2001 actief op de postmarkt die ruim 4 miljard poststukken groot is. Het bedrijf had in 2010 een marktaandeel van ongeveer 10%. Na de overname van concurrent Selekt Mail op 29 april 2012 is dit aandeel gegroeid naar ongeveer 19%. Het hoofdkantoor staat in Apeldoorn.

Over Sales Management Association (SMA)
De SMA is sinds 1971 de beroepsvereniging voor sales professionals op ieder niveau. De vereniging is de laatste jaren sterk gegroeid en telt intussen meer dan 1.000 bedrijfsleden. Partners zijn onder andere Atag, Delta Lloyd, KPN en Unit 4. De SMA biedt haar leden netwerkmogelijkheden, kennisdeling, opleidingen en accreditatie. Zij maakt zich sterk voor beter gekwalificeerd sales personeel, onder andere door coördinatie van een uitgebreid opleidingenaanbod en het stellen van kwaliteitseisen aan salesopleidingen.

Links:
Bijlage:
Organisatie info:
												Sandd BV

Voor meer informatie over Sandd:
Erik Klinge (M: +31610722313/eklinge@sandd.nl)