Crisis te lijf met actuele aanbiedingen in de buurt
vrijdag 08-02-2013 12:57
Dit is een origineel bericht van MXdeal B.V.
De crisis te lijf met actuele aanbiedingen in de buurt

Marktplaats met aanbiedingen voor de dagelijkse boodschappen

Buurtvoordeel.nl is per 1 februari de nieuwe plek waar consumenten aantrekkelijke aanbiedingen kunnen vinden van de winkels "in de buurt". Buurtvoordeel.nl is voor de winkeliers een flexibel, effectief en zeer betaalbaar alternatief voor de wekelijkse advertenties in de lokale kranten en voor Groupon. Op buurtvoordeel.nl kan je in één oogopslag zien welke aanbiedingen er in "de buurt" zijn.

Actie is reactie
Steeds meer mensen moeten zuinig aan doen en hebben moeite met het aan elkaar knopen van de financiële eindjes. Besparingen die gerealiseerd kunnen worden op de dagelijkse boodschappen worden steeds relevanter. Op buurtvoordeel.nl heeft de consument permanent toegang tot de actuele aanbiedingen in de eigen omgeving. Winkeliers kunnen hier zelf hun aanbiedingen plaatsen en bepalen wanneer en hoe lang deze gepubliceerd worden. Winkeliers kunnen daarmee goed inspelen op dagelijkse behoeften, plotselinge veranderingen in het weer, opkomende oranjekoorts en ijspret. Met buurtvoordeel.nl is de afhankelijkheid van advertentiekrantjes, die maar één keer in de week verschijnen, opgeheven. Consumenten hoeven vanaf nu geen aanbieding meer te missen ook al is de krant al is weggegooid. En winkeliers hoeven niet te wachten met adverteren op de volgende uitgave van de krant als het ijs alweer gesmolten is. Omdat de winkeliers de aanbiedingen per dag of zelfs per uur kunnen veranderen is het voor shoppend Nederland bijna altijd interessant om regelmatig even bij de eigen woonplaats bij buurtvoordeel.nl te kijken. Natuurlijk biedt het systeem ook de mogelijkheid om in omliggende gemeentes kijken.
Met gratis promotiemateriaal kunnen winkeliers in en om de winkel laten weten dat hun aanbiedingen voortaan op buurtvoordeel.nl staan.
Links:
Organisatie info:
												MXdeal B.V.

Dit Persbericht wordt u aangeboden door:  Huib van Winkoop, directeur communicatie van
MXdeal B.V., Zuidergracht 10, Soest.
Telefoon: 035 - 5881464     E-mail: info@mxdeal.nl
Dit persbericht alsmede een foto van Hans Gerretsen (oprichter van MXdeal B.V.) en Huib van Winkoop, een afbeelding van het MXdeal logo en het buurtvoordeel logo kunnen worden gedownload via de site: www.buurtvoordeel.nl

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: