WoonVeilig nu ook bij Formido Bouwmarkten
vrijdag 01-02-2013 12:52
Dit is een origineel bericht van Woonveilig B.V.
WoonVeilig breidt uit op de Nederlandse markt. Vanaf nu is het alarmsysteem te koop bij Formido Bouwmarkten in heel Nederland. De bouwmarktformule heeft ruim tachtig vestigingen. De landelijke verkrijgbaarheid van WoonVeilig neemt door het partnerschap met Formido flink toe, met name buiten de grote steden.

De samenwerking met Formido betekent een grote stap vooruit in de verkoop van de nieuwste generatie alarmsystemen in de doe-het-zelfbranche. Innovatie in de bouwmarkt slaat hiermee een nieuwe weg in.

Voor Formido geldt WoonVeilig als de enige op de markt die voldoet aan de moderne eisen die worden gesteld aan doe-het-zelf beveiliging, zoals een eenvoudige installatie en bediening via internet en smartphone.

Het alarmsysteem was al verkrijgbaar bij onder meer MediaMarkt, Saturn, Nijhof en een uitgebreid distributienetwerk van installateurs, maar is vanaf heden dus ook vertegenwoordigd in de doe-het-zelfbranche.

Naast een groei in Nederland groeit WoonVeilig ook verder in het Buitenland. Onder de naam Egardia wordt het systeem verkocht in Belgiƫ, Frankrijk, Duitsland en Oostenrijk.
Links:
Organisatie info:
												Woonveilig B.V.

WoonVeilig is een draadloos alles-in-een systeem om je huis te beveiligen tegen inbraak-, brand- en waterschade.  Het alarmsysteem is eenvoudig en snel via internet in te stellen. De gebruiksvriendelijkheid van het systeem is in 2012 zelfs beoordeeld met een 9,3 door het Duitse Testmagazin

Neem voor vragen contact op met:

Ceriel Bron
Marketing- & Salesmanager
E-mail: ceriel.bron@woonveilig.nl
Vast: +31 (0)88-3838800

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door: