Tdifs.com opent deur naar virtueel vastgoed
vrijdag 01-02-2013 14:03
Dit is een origineel bericht van Tdifs.com
Na ruim een jaar voorbereiding heeft Tdifs.com in de nacht van 31 januari op 1 februari de deur naar virtueel vastgoed geopend. Vanaf deze datum kan er op de online marktplaats virtueel vastgoed worden gekocht en verkocht.

Virtueel vastgoed
"Virtueel vastgoed is te vergelijken met fysiek vastgoed", aldus de jonge oprichters Rens Rovers (23) en Rik van der Heijden (23). "Bij virtueel vastgoed kun je onder meer denken aan domeinnamen en websites in de tweedehands markt. Een domeinnaam is te vergelijken met een stuk grond in de virtuele wereld, een website met een gebouw. Tdifs.com brengt kopers en verkopers van virtueel vastgoed bij elkaar."

De markt
De markt van virtueel vastgoed is sterk in bloei. Zo omvat de tweedehands markt in domeinnamen momenteel al circa 15% van alle domeinnamen in Nederland (SIDN, 2012)*.

Lancering
"Voor lancering hebben zich al meer dan 200 gebruikers geregistreerd. Het is nu zaak de aanbodkant zo snel mogelijk aan te vullen, de online marktplaats is tot 1 mei dan ook volledig gratis in gebruik."

Filmpje
Op de homepage van Tdifs.com is een filmpje te zien welke het begrip virtueel vastgoed verder uitlegt.

*SIDN (2012). Trends in internetgebruik, p24.

EINDE PERSBERICHT

OVER HET BEDRIJF

Tdifs staat voor 'This domain is for sale' en is een in 2012 opgerichte startup. Tdifs.com richt zich op de sterk bloeiende markt van virtueel vastgoed; onder andere domeinnamen en websites in de secundaire markt. Doel van het bedrijf is internationaal (beginnend in Nederland) het grootste online platform voor kopers en verkopers van virtueel vastgoed te worden. De jonge ondernemer Rens Rovers (23) is naast mede-oprichter/eigenaar van Tdifs student aan de Vrije Universiteit, Rik van der Heijden (23) is naast mede-oprichter/eigenaar van Tdifs software ontwikkelaar bij Prodrive.
Links:
Organisatie info:
												Tdifs.com

NOOT VOOR DE REDACTIE

Ondersteunend persmateriaal is te vinden onder de volgende link: https://www.tdifs.com/pers

Bij vragen en/of opmerkingen kunt u contact opnemen met Rens Rovers, mede-oprichter/eigenaar van Tdifs.com.

E-mail: rens@tdifs.com
Telefoon: 06 - 390 770 03