SPIE-Building Systems geaccrediteerd voor legionella beheersing
vrijdag 01-02-2013 14:08
Dit is een origineel bericht van SPIE Nederland B.V.
Met de overname van de succesvolle afdelingen legionella beheersing en sanitaire installaties van CDI Installatietechniek breidt SPIE-Building Systems zijn dienstenpakket opnieuw uit.
De afdeling opereert vanuit de nieuwe vestiging in Alblasserdam. De werkzaamheden die de afdeling uitvoert variëren van het onder accreditatie afnemen van watermonsters ten behoeve van legionella-onderzoek tot het planmatig onderhouden van sanitaire installaties voor een gezond woon- en werkklimaat.
SPIE-Building Systems is daarmee niet alleen bevoegd om risicoanalyses en beheersplannen te maken maar kan daarnaast installaties modificeren, beheren en onderhouden.

SPIE-Building Systems, afdelingen legionella beheersing en sanitaire installaties, is gevestigd in Alblasserdam, Nieuwland Parc 9, NL-2952 DA Alblasserdam, Tel. : +31(0)881195100.

SPIE-Building Systems is een van de 5 divisies die onderdeel zijn van SPIE Nederland.
Links:
Organisatie info:
												SPIE Nederland B.V.

Over SPIE Nederland
SPIE Nederland (dochteronderneming van SPIE S.A.) heeft meer dan 1900 medewerkers, welke vanuit 17 vestigingen een omzet genereren van Euro 321 M.
SPIE Nederland werkt vanuit de divisies SPIE-Technology, SPIE-Infra, SPIE-Building Systems, SPIE-Controlec Engineering en SPIE-Industry voor zowel de private als de publieke sector in alle disciplines aan het ontwerpen, bouwen en onderhouden van netwerksystemen, energie-installaties, bruggen, sluizen, stuwen, industriële installaties en gebouwinstallaties. Ook het geven van onderhoudsadvies en het bouwen van softwaresystemen ter ondersteuning van het inspecteren en onderhouden van installaties en netwerken behoren tot de core-business. SPIE Nederland behoort tot de top 5 technische dienstverleners in de Nederland.

Over SPIE S.A.
Als Europees leider op het gebied van electrical, mechanical engineering, HVAC diensten, energie en communicatiesystemen, verbetert SPIE de wereld door lokale en regionale autoriteiten en bedrijven te helpen met het ontwerpen, bouwen en het verrichten van services en onderhoud van energiezuinig en milieuvriendelijke faciliteiten. SPIE heeft 29.055 medewerkers  verdeeld  over 31 landen, verspreid over meer dan 400 vestigingen met een pro forma omzet van Euro 4,047 miljard en een resultaat van Euro 218,2 miljoen in 2011.

Breda, 1 februari 2013

Nadere informatie: