Wim Schimmel benoemd tot nieuwe CEO Arbo Unie
donderdag 31-01-2013 10:00
Dit is een origineel bericht van Arbo Unie BV
De Raad van Commissarissen van Arbo Unie heeft Ir. Wim Schimmel benoemd tot CEO van Arbo Unie. Wim Schimmel zal Ir. Margriet Tiemstra opvolgen en start per 1 april 2013 bij Arbo Unie.

Wim Schimmel (1966), thans directeur en partner van Verdonck, Klooster & Associates B.V. (VKA), heeft een significante bijdrage geleverd aan het op gestructureerde en planmatige wijze realiseren van de groei van VKA tot een ambitieus en onafhankelijk adviesbureau.

Na een aantal lastige jaren en fors ingrijpen, bevindt Arbo Unie zich nu in een fase waarin het nieuwe elan verder uitgebouwd kan worden. Wim's jarenlange ervaring, uitgebreide netwerk en verbindend leiderschap zal hij inzetten om deze uitstekende uitgangspositie van Arbo Unie een forse impuls te geven. Het is zijn ambitie om Arbo Unie verder uit te bouwen tot een unieke samenwerkingspartner en gezonde groei te realiseren. Daarnaast heeft Wim bewezen in staat te zijn om met inspirerend ondernemerschap een organisatie met professionals een onbetwistbare plek in de markt te geven.

Wim Schimmel: "Ik kijk er naar uit om mijn kennis en ervaringen met het team te delen en verder te werken aan het verstevigen van de positie van Arbo Unie. De meer dan 100 jaar ervaring, de sterke naamsbekendheid en de gerealiseerde ombuiging in 2012 maken Arbo Unie uniek in de markt en geven haar een krachtige uitgangspositie."

-- Einde bericht ---

Over Arbo Unie
Arbo Unie is de partner van werkgevers en werknemers bij het verbeteren van gezondheid, veiligheid en inzetbaarheid van mensen op de werkvloer. Een betrouwbare, nuchtere en eerlijke partner. Arbo Unie heeft ruim honderd jaar ervaring. Het bevorderen van optimale arbeidsomstandigheden vanuit onze deskundigheid en expertise is ons doel. De kernactiviteiten van Arbo Unie richten zich op verzuim & re-integratie, risicomanagement en vitaliteit & inzetbaarheid. Arbo Unie heeft een breed aanbod van diensten. Met dit aanbod bieden we voor elke organisatie een integrale aanpak. Een aanpak die aantoonbaar resultaat oplevert.
Links:
Organisatie info:
												Arbo Unie BV

Voor nadere informatie kan contact worden opgenomen met de heer Paul Lafranca op nummer 030-7107703.