Content bij veel organisaties onvoldoende georganiseerd
Content bij veel organisaties onvoldoende georganiseerd
woensdag 30-01-2013 12:19
Dit is een origineel bericht van Data Direction BV
De organisatie van content is bij veel organisaties nog niet goed ingericht. Dit heeft negatieve gevolgen voor de effectiviteit van een organisatie, zoals onnodige klantcontacten en daardoor hoge kosten per klant, meer klachten dan nodig en fouten in het klantproces met als resultaat ontevreden klanten. Dit concludeert Atie de heer in haar boek Content organizing in de praktijk. Op 7 februari 2013 vindt op landgoed Voorlinden te Wassenaar de boekpresentatie en de overhandiging van het eerste exemplaar aan oud-politicus en spindoctor Jack de Vries plaats.

Veel organisaties onderschatten de waarde van content bij het streven naar hun doelen, en de kracht van content om van elk klantcontactmoment een waardevol moment te maken. Content is hét ingrediënt voor elk contact dat een organisatie met haar doelgroepen heeft en de sleutel voor een betere interactie met klanten. Door content strategisch in te zetten wordt elke stap in het klantproces zorgvuldig ondersteund en krijgt een organisatie meer waarde voor klanten. Met content waarde maken kan alleen met een goede contentstrategie, de juiste content instrumenten en een goed uitgebalanceerde contentmanagement organisatie. Een goede contentstrategie is immers hét instrument om prospects te verleiden en klanten te binden.

In deze tweede, volledige herziene editie van het boek 'Content organizing in de praktijk' zijn de resultaten van meer dan 150 contacten met bedrijven en organisaties verwerkt. Dit boek biedt de lezer praktijkcases en de meest doordachte methodieken, modellen en laatste ontwikkelingen in het nog jonge en groeiende vakgebied content organizing. Onder andere de werking van het klantcommunicatieproces (Customer Journey), en de manier waarop je content voor je organisatie kan laten werken wordt met behulp praktijkvoorbeelden besproken. Ook op welke niveaus je een contentstrategie kan uitwerken en implementeren wordt uitgebreid toegelicht.

Over Atie de Heer: Atie de Heer (1950, Rotterdam) is haar loopbaan gestart in de reclamewereld. Al snel maakte zij de overstap naar Marketing Data (1982-1995), een bedrijf dat gespecialiseerd is in het uitgeven en elektronisch distribueren van markt- en bedrijfsinformatie. Atie de Heer vormde Marketing Data om van een knipseldienst naar multimediale uitgeverij. Sinds 1995 is Atie de Heer directeur en eigenaar van Data Direction, en een autoriteit op het terrein van contentstrategie, contentmanagement en contentarchitectuur.

----------------
Presentatie:
Waar: Landgoed Voorlinden Buurtweg 90, 2244 AG, Wassenaar. www.voorlinden.nl
Wanneer: 7 februari van 16.30-20.00 uur

Programma
16.30 - 17.00 Ontvangst
17.30 - 18.00 Atie boekpresentatie en overhandiging 1e exemplaar
18.00 - 18.30 Jack de Vries, Het belang van een goede contentstrategie voor politiek en media
18.30 - 20.00 "Walking & talking" dinner.

Indien u graag aanwezig wilt zijn bij de presentatie kunt u contact opnemen met: Marion Post 070-3207700 marion@datadirection.nl
Links:
Organisatie info:
												Data Direction BV
											 
												
											 
	                                			Voor meer informatie over dit persbericht kunt u contact opnemen met Atie de Heer via telefoonnummer 06-51440014, atie@datadirection.nl  De auteur is tevens beschikbaar voor interviews en het beantwoorden van inhoudelijk vragen.

Content Organizing in de praktijk, Paperback, 190 pagina's zwart-wit, prijs Euro  36,75 ISBN: 9789012584869 tevens beschikbaar als e-book.
Bewijsexemplaren van uw recensie kunt u sturen naar: Data Direction, Loire 116/b, 2491 AJ, Den Haag.
											 
											
											
Afdrukken:
Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door: