Batavus San Remo gekozen tot Fiets van het Jaar 2013
dinsdag 29-01-2013 16:47
Dit is een origineel bericht van Batavus B.V.
Bekendmaking 'Fiets van het Jaar 2013' op FietsVAK Amsterdam RAI
Op 20 januari werd tijdens de openingsbijeenkomst van de FietsVAK de Fiets van het Jaar 2013 bekendgemaakt. De onafhankelijke vakjury van RAI Vereniging nomineerde drie fietsen voor 'Fiets van het Jaar 2013'. Hieruit kwam de Batavus San Remo uiteindelijk als winnaar uit de bus. Batavus mag voor de vijfde keer deze prestigieuze prijs in ontvangst nemen. De Friezen zijn vol trots en zien de prijs als extra stimulans om altijd vernieuwend te blijven.

San Remo: fiets met veel plussen
De Batavus San Remo is een sportieve verschijning met een fraai en stoer uiterlijk. De stadsfiets is afgemonteerd met uitsluitend hoogwaardige onderdelen. Zo heeft de San Remo een lichtgewicht veersysteem en de Shimano Nexus Premium versnellingsnaaf met 8 versnellingen. De V-brakes, naafdynamo, verstelbare stuurpen en veiligheidsslot maken de San Remo tot een kwalitatief hoogwaardige alleskunner. Zowel het dames- als herenmodel is verkrijgbaar in drie verschillende framematen in de kleurcombinatie donkergrijs/wit. De San Remo is heel geschikt voor zowel woon-werkverkeer als voor langere, recreatieve ritten.

Fiets van het Jaar
Voorafgaand aan de nominaties koos de breed samengestelde vakjury uit 16 fietsen van 9 merken. De jury bestaat uit experts van RAI Vereniging, ANWB, Fietsersbond, NTFU, Innovam, TNO Wegtransportmiddelen en redactieleden van de fietsbladen Tweewieler, Bike Europe en Fiets. De verkiezing van Fiets van het Jaar is voor de 26e keer georganiseerd door RAI Vereniging. De verkiezing E-bike van het Jaar vindt voor de derde keer plaats.
Links:
Organisatie info:
												Batavus B.V.

Noot voor de redactie (niet voor publicatie bestemd):
Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met Batavus, de heer Menno Visser, Commercieel Directeur of mevrouw Ria Veld, Marketing Manager, telefoon 0513 63 89 99.

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: