A.s. zaterdag 9 februari SVR-Vakantiebeurs in "Martiniplaza", Groningen
dinsdag 29-01-2013 14:47
Dit is een origineel bericht van Stichting Vrije Recreatie
Onder het motto "Zoek je eigen kampeerboer en -boerin uit" organiseert de Stichting Vrije Recreatie ook in 2013 weer haar jaarlijkse vakantiebeurzen.
Na het grote succes van eerdere jaren in noord Nederland heeft de SVR dit jaar gekozen voor de stad Groningen en wel de fraaie beurslocatie "MartiniPlaza". De SVR nodigt recreanten van harte uit om op deze beurs hun licht op te steken over het kamperen bij de SVR-boer.

vakantie zonder toeters of bellen
De bij de SVR aangesloten campings (1200 in Nederland en ruim 800 in overig Europa) bieden, juist in deze gejaagde en financieel moeilijke tijd, gelegenheid voor een alleszins betaalbare kampeer- of logeervakantie, zonder toeters of bellen. Van deze mogelijkheid wordt ieder jaar massaal gebruik gemaakt door de 150.000 aangesloten donateurgezinnen. Recreanten die zaterdag deze beurs bezoeken, kunnen zich laten inschrijven als donateur en daar meteen hun kampeerboer/boerin voor 2013 uitkiezen.

enorme belangstelling en speciale gast
In de drie voorgaande weken organiseerde de SVR haar vakantiebeurzen 2013 in Houten, Apeldoorn en Vijfhuizen. Alle drie de beurzen waren als vanouds weer een enorm succes: elke beurs werd bezocht door ruim negenduizend bezoekers (!), op zoek naar een betaalbaar vakantieadres. Speciale gast in Vijfhuizen was een in Nederland zeer bekende boer met partner, namelijk boer Martin en Wilma, bekend van het tv-programma "Boer zoekt vrouw". Beiden reageerden enthousiast op de uitnodiging en het aanbod van de SVR om op deze beurs een aantrekkelijke camping te zoeken voor een gratis vakantie in binnen- of buitenland.

iedere gast kans op zo'n vakantie
Overigens bestaat voor iedere gast kans op zo'n gratis vakantie. De ruim 350 standhouders, waaronder ook een groot aantal uit het buitenland, geven meteen al blijk van hun inmiddels spreekwoordelijk geworden boerengastvrijheid. Er wordt gestrooid met gratis vakanties (kamperen of logeren) voor de zoveelste bezoeker en er is gelegenheid voordelig producten van de boerderij (kaas, jam, eieren, franse wijn enzovoorts) te kopen.
Ook de SVR laat zich als Stichting van z'n beste kant zien: voor donateurs is de toegang gratis, niet-donateurs betalen slechts Euro 5, terwijl voor alle bezoekers het parkeren geheel gratis is.

muzikaal onthaal
De vrolijke klanken van een boerenkapel roepen de bezoekers op te kiezen voor een vakantie in een omgeving waar vriendelijkheid en rust een klimaat creƫren voor het welzijn van mens en dier. Bij de Stichting Vrije Recreatie kan dat allemaal!

KOM AANSTAANDE ZATERDAG NAAR "MARTINIPLAZA"
Leonard Springerlaan 2, 9727 KB te Groningen.
Openingstijden: van 10.00 tot 16.00 uur.
Links:
Organisatie info: