BoitenLuhrs opent tweede vestiging in Wezep
maandag 28-01-2013 12:30
Dit is een origineel bericht van Reason Marketing
Den Haag, 28 januari 2013

Het Haagse incasso- en gerechtsdeurwaardersbedrijf BoitenLuhrs heeft 25 januari 2013 een nieuwe vestiging in het Gelderse Wezep geopend: BoitenMeijerink. Een opmerkelijke stap, want momenteel hebben veel incasso- en deurwaarderskantoren juist moeite het hoofd boven water te houden.

De opening van de tweede vestiging past in het groeipad van BoitenLuhrs, dat qua omzet tot de landelijke top vijf van gerechtsdeurwaarderskantoren wil gaan behoren. Mede-eigenaar Arjan Boiten: "We kennen onze klanten en de lokale markten. Daardoor innen we al veertig jaar succesvol vorderingen. Met onze tweede vestiging in Wezep zijn we nu ook dicht bij onze klanten in het Oosten. Francine Meijerink, directeur en mede-eigenaar van BoitenMeijerink, kent deze regio als geen ander."

Aanpak werpt vruchten af
Een nieuwe vestiging openen in de huidige markt is een bijzondere stap. Steeds meer incassobureaus en gerechtdeurwaarders komen namelijk zelf in de financiële problemen. Het wordt lastiger om vorderingen te innen nu reserves van particulieren en bedrijven uitgeput raken: van een kale kip is het moeilijk veren plukken. De aanpak van BoitenLuhrs werpt echter duidelijk zijn vruchten af. Het bedrijf richt zich naast het innen van vorderingen namelijk ook op advies over het voorkomen van debiteurenrisico's, en biedt hierbij innovatieve maatwerkoplossingen.

Rechtvaardigheid troef
Door de toenemende vraag van klanten in heel Nederland zal BoitenLuhrs de komende jaren haar vleugels nog verder uitslaan in ons land. Rechtvaardigheid is daarbij voor het incasso- en gerechtsdeurwaardersbedrijf een belangrijke drijfveer. Arjan Boiten: "Als jij een afspraak hebt gemaakt met een bedrijf of particulier, en jij komt zelf die afspraak keurig na, dan wil je toch ook dat er betaald wordt? Wij geloven in deze rechtvaardigheid in onze maatschappij. Daar willen wij als bedrijf zoveel mogelijk bijdrage aan leveren."

Fotobijschrift (zie fotobijlage):
Van boven naar beneden José van der Lubbe-Luhrs, Eerke Boiten, Francine Meijerink, Ard Haan, Arjan Boiten
Organisatie info:
												Reason Marketing

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: