Conrad.nl groeit naar 200.000 producten en 100.000 klantenreviews
donderdag 24-01-2013 10:48
Dit is een origineel bericht van Conrad Electronic Benelux BV
Webwinkel Conrad.nl heeft twee magische grenzen doorbroken. Het assortiment is gegroeid naar 200.000 elektronica-producten en tevens is de 100.000ste klantenreview ontvangen. Hiermee benadrukt Conrad haar positie als grootste webwinkel op het gebied van elektronica en techniek.

"We zijn met het doorbreken van beide grenzen ontzettend blij" vertelt Frank de Groot (Managing Director). "De constante groei van het aantal producten laat goed zien hoe vooruitstrevend en innovatief we zijn. Het zijn hierbij niet alleen nieuwe producten en gadgets van bekende A-merk-fabrikanten maar ook uitbreidingen van bestaande productcategorieƫn. Alles om de klant de meeste en beste keuze te kunnen bieden."

Om die keuze voor de klant te vergemakkelijken moedigt Conrad klanten altijd aan om na de aankoop een beoordeling van het betreffende product achter te laten op de Conrad-website. "Klanten vormen een belangrijke bron van informatie", aldus De Groot. "Zij gebruiken het product in de praktijk en kunnen als geen ander de sterke en zwakke kanten van een product blootleggen. Informatie die graag gedeeld wordt met ons en andere klanten. Andere klanten kunnen hierdoor een weloverwogen keuze maken en wij kunnen de producten verbeteren en ons assortiment uitbreiden."

Met ruim 100.000 meningen van klanten (reviews) op Conrad.nl barst de site van extra informatie, naast de productinformatie die er reeds staat. Gemiddeld gebruiken klanten 63 woorden om een Conrad-product te beoordelen

Over Conrad.nl
Conrad Electronic Benelux (Conrad.nl) is een dochter van Conrad Electronic SE Duitsland en is gevestigd in Oldenzaal. Conrad is met een assortiment van meer dan 200.000 artikelen Europa's grootste webwinkel in elektronica en techniek. De deskundige medewerkers en de ervaren technische dienst zetten zich dagelijks in om de verwachting van klanten te overtreffen. Alles draait namelijk om de tevredenheid van de klant. Niet voor niets geeft men Conrad gemiddeld een 8,2 als beoordeling (Net Promotor Score).
Links:
Bijlage: