Angela Groothuizen opent Weight Watchers Store
donderdag 24-01-2013 21:00
Dit is een origineel bericht van Weight Watchers
Weight Watchers strijkt neer in de Haagse Bomen-en Bloemenbuurt

Breda, 24 januari 2013 - Na Amsterdam heeft Den Haag nu ook een eigen Weight Watchers Store. Vandaag opende de tweede Weight Watchers Store haar deuren in de Haagse Bomen-en Bloemenbuurt. In de Store zijn naast persoonlijke coaching en advies ook Weight Watchers food en non-food producten verkrijgbaar. Angela Groothuizen - die momenteel schittert in de Weight Watchers commercial heeft de Store op feestelijke wijze geopend. Angela heeft de genodigden geïnspireerd met haar succesvolle afslankverhaal, zij is namelijk al 10 kilo afgevallen met behulp van Weight Watchers!

De nieuwe Weight Watchers Store speelt in op de behoefte aan flexibiliteit en gemak. Men kan in de Store terecht voor coaching in groepsverband of personal coaching. Daarnaast biedt de Store een uitgebreid scala aan ondersteunende Weight Watchers producten. Wekelijks worden er cursussen gehouden in het Nederlands, Engels en Frans. "Stap gerust eens vrijblijvend binnen om je te laten adviseren, motiveren en inspireren door één van onze coaches en ontdek hoe simpel afslanken met Weight Watchers kan zijn." aldus Operations Manager Marieke de Wolf. De Weight Watchers Store is gelegen aan de Goudenregenstraat ( 270).

Over Weight Watchers
Weight Watchers International, Inc. werd opgericht door de Amerikaanse Jean Nidetch in 1963. Vandaag is Weight Watchers de grootste afslankorganisatie ter wereld met een netwerk van filialen in 30 landen. Het succes van Weight Watchers is gebaseerd op een combinatie van voedings technisch advies en een sociale groepsinteractie via wekelijkse cursussen of via het online programma.

In Nederland vond de eerste Weight Watchers cursus plaats in 1974. Nu komen er wekelijks duizenden deelnemers samen tijdens een van de 300 Weight Watchers wekelijkse bijeenkomsten in heel Nederland, waar ze gezonde eet- en leefgewoonten aanleren.

Weight Watchers Online is in 2008 gelanceerd in Nederland. Het Online programma biedt alle tools en ondersteuning om op een individuele maar tevens interactieve manier een gezonde leefstijl aan te nemen. Voor meer informatie over Weight Watchers kunt u terecht op www.weightwatchers.nl
Links:
Organisatie info:
												Weight Watchers

Voor meer informatie en (extra) beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Fenna de Man, PR Coördinator Benelux.
E-mail: fdeman@weightwatchers.nl
Telefoon: 076 5234405 / 06 53426344

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: