Tankpas voor MKB door samenwerking CWS Nederland en BP
woensdag 23-01-2013 06:30
Dit is een origineel bericht van CWS Nederland B.V.
Dankzij een unieke samenwerking tussen BP en CWS Nederland B.V. tanken klanten van de onlangs gelanceerde MKB site van CWS zeer voordelig met een veilige tankpas. Deze klanten besparen hierdoor aanzienlijk op hun brandstofkosten en vragen via de BP PLUS factuur eenvoudig de 21% BTW terug. Met de BP PLUS Tankpas via de CWS MKB desk tankt men met korting bij de circa 400 BP tankstations in Nederland.

Waarom een CWS MKB desk
Voor MKB'ers zijn er tegenwoordig legio platforms op het internet. Maar wat is er nu voor deze doelgroep echt van toegevoegde waarde? CWS Nederland, sterk in hygiënische sanitaire product en diensten, duurzame oplossingen, innovatie en gebruikersgemak, inventariseerde samen met haar partners hoe zij de belangrijk MKB-doelgroep kan ondersteunen. Keuze is gevallen op hygiëne- en duurzaamheidsaspecten die spelen in de sanitaire markt. Zaken als het genereren van bruikbare informatie, kennis en wetenswaardigheden over o.a. hygiëne- en duurzaamheidsaspecten die spelen in de sanitaire markt, het laatste nieuws op facilitair gebied, de nieuwste producten, staan nu overzichtelijk op één plaats verzameld. Daarnaast zijn een aantal interessante zakelijke deals en privédeals geformuleerd speciaal gericht op deze doelgroep .

Privé- en zakelijke deals
Samen met een aantal CWS partners is een groot aantal deals opgezet voor zowel zakelijk als privé gebruik. De zakelijke deals helpen bij de bedrijfsvoering en genereren korting op producten die voor de MKB'er aantrekkelijk zijn. Denk aan voordelig tanken of interessante hoteldeals. De privédeals zijn gericht op de wensen van de MKB'er in het privéleven.

MKB over de ervaringen met CWS
Op de site, bij de rubriek MKB aan het woord, www.cws-mkbdesk.nl, delen bedrijven uit verschillende branches zoals horeca, handel en industrie, hun ervaring met de dienstverlening en de producten van CWS. Maar MKB'ers vertellen er ook over de trends in hun eigen branche en dragen voorbeelden aan van oplossingen die in hun organisatie het beste hebben gewerkt.
Naast het delen van kennis en ervaring is het platform de plek waar voordeel behaald wordt. Zo kan de scherpe korting op producten voor alledaags gebruik op zakelijke vlak op het platform verzilverd worden en kunnen MKB'ers profiteren van privédeals, zoals korting op elektronica, abonnementen of arrangementen voor belevenissen. Door het goed beantwoorden van de duurzaamheidstest maakt de MKB'er ook nog eens kans op een mooie reis naar de meest duurzame bestemming van Europa.

Over CWS
CWS Nederland B.V. is een dochteronderneming van één van de internationaal toonaangevende leveranciers van professionele en innovatieve allround-oplossingen voor sanitaire ruimtes en textieldiensten. Hiertoe behoren o.a. de bekende CWS handdoek-, zeep- en geurdispensers, innovatieve entreematten en milieuvriendelijke sensorkraanconcepten. De diensten worden voornamelijk aangeboden via flexibele huur- en servicecontracten. Klanten profiteren van de transparante kosten en professionele allround dienstverlening, inclusief persoonlijk advies, regelmatig onderhoud van de dispensersystemen, professionele behandeling van de handdoekrollen en matten. Het hoofdkantoor is gevestigd in Duitsland en is een dochteronderneming van het Haniel-concern. Haniel heeft een totale verkoopomzet van 27.3 miljard euro (boekjaar 2011), heeft ongeveer 58.000 werknemers en is een van de succesvolste Duitse familiebedrijven ter wereld.
Links:
Organisatie info:
												CWS Nederland B.V.

Pers contact over de MKB site:
CWS Nederland B.V.
Daisy van Willigen
Project Manager Marketing
De Beverspijken 16 5221 ED 's- Hertogenbosch
tel.: +31 (0) 73 6 338 365
daisy.vanwilligen@cws.com
www.cws-mkbdesk.nl

Deel persbericht op: