Powerhouse lanceert Powerhouse Mobile
woensdag 23-01-2013 10:03
Dit is een origineel bericht van Powerhouse
NIEUWE APP HELPT GROOTVERBRUIKERS TOT 15% OP HUN ENERGIEKOSTEN TE BESPAREN

Almere, 22 januari 2013 - Het online energieplatform Powerhouse lanceert vandaag Powerhouse Mobile, een applicatie voor smartphones die groot verbruikende ondernemers in staat stelt om altijd en overal direct hun gas en elektriciteit te kopen en verkopen. De applicatie kan hen een besparing op hun energiekosten opleveren tot maar liefst 15%.

De mobiele applicatie is ontwikkeld voor energiemanagers van ondernemingen die op grootschalige en flexibele wijze energie gebruiken. Zij kunnen voortaan koersen volgen, kopen en verkopen, en biedingen op de dag- en onbalansmarkt aanpassen, waar en wanneer het hen schikt.

"Powerhouse Mobile is het bestaande energieplatform van Powerhouse, maar dan voor op de smartphone", aldus Jaap de Jong, Managing Director van Powerhouse. "Ideaal voor ondernemers of energiemanagers die vaak onderweg zijn of niet in de buurt van een vaste PC. Deze mobiele applicatie levert hen tijdswinst, minder kosten en daardoor een hoger rendement op."

Omdat de energiemarkten voortdurend in beweging zijn, moeten ondernemers en energiemanagers snel kunnen schakelen om geen kostbare tijd te verliezen. Powerhouse Mobile stelt hen daartoe in staat, waardoor bijvoorbeeld een tuinder voortaan bij zijn teelt kan blijven, waar hij zich voorheen voor zijn transacties naar kantoor moest haasten.

De mobiele applicatie is onderdeel van een groter geheel aan recente innovaties van het platform van Powerhouse. De Jong: "Het platform is voortdurend in ontwikkeling, want de energiemarkten zijn dat nu eenmaal ook. Innovatie is dan ook ons speerpunt, waarbij we goed luisteren naar onze klanten en naar de geluiden vanuit de markt. Zij houden ons dienstbaar en scherp."

Over Powerhouse
Powerhouse ontsluit de energiemarkt met een geavanceerd online energiehandelsplatform. Grootverbruikers met een flexibele energievraag krijgen met behulp van het energieplatform toegang tot de belangrijke energiemarkten. Zij beheersen zelf de inkoop en verkoop van hun energie en kiezen voor een optimale inzet van hun productiemiddelen. Daarnaast biedt Powerhouse inzicht in de (energie)bedrijfsvoering en risico's, en verschaft marktinformatie die nodig is om met een goed gevoel te kunnen in- en verkopen. www.powerhouse.nl
Links:
Organisatie info:
												Powerhouse

*** Noot voor de redactie***
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Powerhouse
Cindy Kensmil
Sr. Communicatie Adviseur
M: 06 349 415 16
E: cindy.kensmil@powerhouse.nl