Genomineerden Integron Beleving Awards 2013 zijn bekend
woensdag 23-01-2013 11:43
Dit is een origineel bericht van Integron B.V.
Bedrijven met meest tevreden klanten, medewerkers en eindgebruikers in 2012 zijn genomineerd voor de Beleving Awards van Integron.

Klanten, medewerkers en eindgebruikers beoordeelden organisaties - Welke organisaties presteerden het best op het gebied van klantbeleving, medewerkerbeleving en facility beleving in 2012?

36 organisaties die in samenwerking met Integron de tevredenheid onder haar medewerkers, klanten en eindgebruikers facility hebben gemeten zijn genomineerd voor een Integron Beleving Award. De best presterende organisaties worden op 14 maart aanstaande bekend gemaakt in Hal 4.1 te Rotterdam.

Vierde jaar op rij
Integron reikt voor het vierde jaar op rij de Beleving Awards uit. Best presterende organisaties vorig jaar waren onder andere de ANWB, Mee Rotterdam Rijnmond, Van Gansewinkel en Rechtbank Utrecht en in 2011 mochten onder andere Nutrifeed en Coca Cola Cooler Services een Beleving Award in ontvangst nemen. Ook dit jaar zijn uit ongeveer 500 deelnemende organisaties de drie best presterende organisaties genomineerd in 12 verschillende categorieën.

Genomineerden
Best presterende organisaties op het gebied van Klant Beleving in de categorie Financiële dienstverlening:
- BNG
- DutchLease
- EasyRent

Best presterende organisaties op het gebied van Klant Beleving in de categorie ICT en Telecom:
- EPLAN
- TReNT Glasvezel
- Yes Telecom

Best presterende organisaties op het gebied van Klant Beleving in de categorie Professionele dienstverlening:
- Novagraaf
- Van Duijnen Koffie
- Van Gansewinkel

Best presterende organisaties op het gebied van Klant Beleving in de categorie Handel en Industrie:
- GlaxoSmithKline
- OCI Melamine
- Smit & Zoon

Best presterende organisaties op het gebied van Klant Beleving in de categorie (semi) Publiek:
- Aids Fonds
- CompaNanny
- MEE Rotterdam Rijnmond

Best presterende organisaties op het gebied van Klant Beleving in de categorie Meest aanbevolen door klanten:
- CompaNanny
- Flamco
- Hypertherm

Best presterende organisaties op het gebied van Medewerker Beleving in de categorie Professionele en Financiële dienstverlening:
- De Verenigde Assurantiebedrijven Nederland
- UL Transaction Security
- Van Duijnen

Best presterende organisaties op het gebied van Medewerker Beleving in de categorie Handel en Industrie
- Bluekens
- Hero
- Sakura Finetek

Best presterende organisaties op het gebied van Medewerker Beleving in de categorie Publiek
- Hanzeheerd
- Nederlandse Brandwonden Stichting
- Stichting Huisartsenposten West-Brabant

Best presterende organisaties op het gebied van Medewerker Beleving in de categorie meest aanbevolen door medewerkers:
- Bluekens
- Huisartsenpost Gelderse Rivierenland
- UL Transaction Security

Best presterende organisaties op het gebied van Facility Beleving in de categorie Profit:
- ANWB
- PGGM
- SNS Reaal

Best presterende organisaties op het gebied van Facility Beleving in de categorie Publiek:
- Gemeente Amersfoort
- Kadaster
- RDW

Beleving Awards 2014
Begin 2014 reiken wij opnieuw de Beleving Awards uit, alle klanten van Integron die in 2013 een tevredenheidsonderzoek uitvoeren met Integron maken kans om genomineerd te worden! Kijk voor meer informatie op: www.integron.nl en www.belevingawards.nl.

Over Integron
Integron is opgericht in 1993 en uitgegroeid tot het toonaangevende onderzoeks- en adviesbureau op het gebied van tevredenheidsonderzoek. Integron onderscheidt drie vormen van onderzoek: klanttevredenheid, medewerkertevredenheid en interne klanttevredenheid (gebruikerstevredenheid) en bedient met zestig enthousiaste, passievolle professionals meer dan zeshonderd uiteenlopende organisaties. Integron werkt voor honderden organisaties, zoals o.a. Heineken, ANWB, CSU en Achmea. Het bureau is lid van ESOMAR, een wereldwijde organisatie voor marktonderzoekers, MOA (MarktOnderzoekAssociatie) en is CKZ geaccrediteerd.
Organisatie info:
												Integron B.V.

Voor meer informatie over de Beleving Awards en Integron kunt u contact op nemen met de marketing afdeling van Integron, via telefoonnummer 010-4115966 of per e-mail: info@integron.nl.