Ben Klaasman aangesteld als Directeur Gebr. Van der Donk.
woensdag 23-01-2013 17:05
Dit is een origineel bericht van SPIE Nederland B.V.
Per 1 januari 2013 is Ben Klaasman (54) benoemd tot Directeur van Gebr. Van der Donk.

Ben Klaasman heeft ruime werkervaring opgedaan in de telecom- en energiebranche en heeft diverse project- en management posities bekleed binnen Alcatel-Lucent en TenneT. Ben Klaasman heeft tot 1 januari 2013 gewerkt als Business Unit Manager van de afdeling Network Solutions van SPIE-Infra.

Gebr. van der Donk is een allround aannemer in ondergrondse infrastructuren, op alle facetten in deze markt. Voor alle soorten kabel- en leidingwerk kunnen klanten bij Gebr. van der Donk terecht, zoals gas, water, stadsverwarming en riolering, maar ook kabelnetwerken voor data- en telecommunicatie, energie en kabeltelevisie.
Gebr. Van der Donk is onderdeel van de divisie SPIE-Infra, een divisie van SPIE Nederland B.V.

Over SPIE Nederland
SPIE Nederland (dochteronderneming van SPIE S.A.) heeft meer dan 1900 medewerkers, welke vanuit 17 vestigingen een omzet genereren van € 321 M.
SPIE Nederland werkt vanuit de divisies SPIE-Technology, SPIE-Infra, SPIE-Building Systems, SPIE-Controlec Engineering en SPIE-Industry voor zowel de private als de publieke sector in alle disciplines aan het ontwerpen, bouwen en onderhouden van netwerksystemen, energie-installaties, bruggen, sluizen, stuwen, industriële installaties en gebouwinstallaties. Ook het geven van onderhoudsadvies en het bouwen van softwaresystemen ter ondersteuning van het inspecteren en onderhouden van installaties en netwerken behoren tot de core-business. SPIE Nederland behoort tot de top 5 technische dienstverleners in de Nederland.

Over SPIE S.A.
Als Europees leider op het gebied van electrical , mechanical engineering, HVAC diensten, energie en communicatiesystemen, verbetert SPIE de wereld door lokale en regionale autoriteiten en bedrijven te helpen met het ontwerpen, bouwen, services en onderhoud van energiezuinig en milieuvriendelijke faciliteiten. SPIE heeft 29.055 medewerkers verdeeld over 31 landen, verspreid over meer dan 400 vestigingen met een pro forma omzet van € 4,047 miljard en een resultaat van € 218,2 miljoen in 2011.
Links:
Organisatie info: