Aanstaande zaterdag 2 februari unieke SVR-Vakantiebeurs in Vijfhuizen
dinsdag 22-01-2013 10:19
Dit is een origineel bericht van Stichting Vrije Recreatie
Onder het motto "Zoek je eigen kampeerboer en -boerin uit" organiseert de Stichting Vrije Recreatie ook in 2013 weer haar jaarlijkse vakantiebeurzen.
Na het grote succes van eerdere jaren heeft de SVR weer gekozen voor de ruime beurslocatie "Expo Haarlemmermeer" te Vijfhuizen. Recreanten worden van harte uitgenodigd om op deze beurzen hun licht op te steken over het kamperen bij de SVR-boer.

vakantie zonder toeters of bellen
De bij de SVR aangesloten campings (1200 in Nederland en ruim 800 in overig Europa) bieden, juist in deze gejaagde en financieel moeilijke tijd, gelegenheid voor een alleszins betaalbare kampeer- of logeervakantie, zonder toeters of bellen. Van deze mogelijkheid wordt ieder jaar massaal gebruik gemaakt door de 150.000 aangesloten donateurgezinnen. Recreanten die deze beurs bezoeken, kunnen zich laten inschrijven als donateur en daar meteen hun kampeerboer/boerin voor 2013 zelf uitzoeken en hun vakantie boeken.

Martin en Wilma, speciale gasten
Als speciale gasten voor deze beurzen heeft de SVR een in Nederland zeer bekende boer met partner en kinderen uitgenodigd, namelijk boer Martin en Wilma, bekend van het tv-programma "Boer zoekt vrouw". De SVR laat vol trots weten, dat beiden bijzonder enthousiast reageerden op deze uitnodiging en hebben toegezegd de SVR-beurs te Vijfhuizen te bezoeken om daar de voor hen meest aantrekkelijke camping uit te kiezen. De SVR heeft hen namelijk een gratis vakantie (kamperen of logeren) aangeboden bij een van de aanwezige SVR-campings uit binnen- of buitenland.

iedere gast kans op zo'n vakantie
Overigens bestaat voor iedere gast kans op zo'n gratis vakantie. De ruim 350 standhouders, waaronder ook een groot aantal uit het buitenland, geven meteen al blijk van hun inmiddels spreekwoordelijk geworden boerengastvrijheid. Er wordt gestrooid met gratis vakanties (kamperen of logeren) voor de zoveelste bezoeker en er is volop gelegenheid voordelig producten van de boerderij (kaas, jam, eieren, franse wijn enzovoorts) te proeven en te kopen.
Ook de SVR laat zich als Stichting van z'n beste kant zien: voor donateurs is de toegang gratis, niet-donateurs betalen slechts Euro 5,- p.p. terwijl voor alle bezoekers het parkeren geheel gratis is.

muzikaal onthaal
De vrolijke klanken van een boerenkapel roepen de bezoekers op te kiezen voor een vakantie in een omgeving waar vriendelijkheid en rust een klimaat creƫren voor het welzijn van mens en dier. Bij de Stichting Vrije Recreatie kan dat allemaal!

KOM AANSTAANDE ZATERDAG NAAR "EXPO HAARLEMMERMEER"
Stelling 1, Vijfhuizen. Openingstijden: van 10.00 tot 16.00 uur.
Links:
Organisatie info:
												Stichting Vrije Recreatie

Meer informatie:  SVR, Meerkerk. Telefoon: 0183-352741 - www.svr.nl - info@svr.nl