Eazie, AD Benelux, Kubus en Pius Floris zijn Erkend Lid van de NFV
maandag 21-01-2013 16:46
Dit is een origineel bericht van Nederlandse Franchise Vereniging
Eazie, AD Benelux, Kubus en Pius Floris Boomverzorging zijn per januari 2013 Erkend Lid van de Nederlandse Franchise Vereniging (NFV) geworden. De toetsingscommissie van de NFV heeft de franchiseformules bezocht en getoetst aan de kwaliteitscriteria die zij stelt aan het volwaardig lidmaatschap.

Naast een beoordeling van de exploitatiebegroting, het contract, de handboeken en de communicatie met de franchisenemers worden zowel de commerciële als de financiële aspecten van de formule beoordeeld door de commissieleden. Om Erkend lid te kunnen worden moet een franchiseorganisatie aan voorwaarden voldoen die de betrouwbaarheid, continuïteit en kwaliteit van de organisatie waarborgen.

Over eazie
Eazie is een vers en gezond food concept voor wokmaaltijden, salades, sushi, smoothies en koffie. Met verse producten biedt eazie de mogelijkheid om binnen een druk leven toch de goede en bewuste maaltijd binnen te krijgen. Eazie heeft 9 vestigingen. Voor meer informatie: www.eazie.nl

Over AD Benelux
AD Benelux is onderdeel van het internationale AD netwerk en kan daarmee rekenen op een intensieve samenwerking met gerenommeerde leveranciers van automaterialen, gereedschappen en equipment. In Nederland en België is AD sterk vertegenwoordigd met een fijnmazig netwerk van 125 grossiersvestigingen.
Met een breed assortiment, een uitstekende logistiek en een gedegen technische ondersteuning zijn de AD grossiers al jaren een totaalleverancier voor de automotive aftermarket. Voor meer informatie: www.adbenelux.com

Over Kubus
KUBUS is een Coöperatie waarin administratiekantoren, accountants, belastingadviseurs, fiscalisten en bedrijfsadviseurs met elkaar samenwerken als vakbekwame en onafhankelijke adviseurs voor de ondernemer. Kubus is partner voor de ondernemer in een wereld waarin wet- en regelgeving steeds complexer wordt. KUBUS franchise is gewoon eigenzinnig en acteert op een wijze die haaks staat op wat gebruikelijk is in de sector. Kubus is een coöperatie met transparantie in alle lagen van onze organisatie en geeft duidelijkheid over de kosten aan hun klanten. Kubus heeft 94 vestigingen. Meer informatie: www.kubus.nl

Over Pius Floris Boomverzorging
Pius Floris Boomverzorging behoort met de 13 vestigingen tot de meest toonaangevende boomverzorgende bedrijven binnen Europa.
Vernieuwing, kennisuitwisseling en schaalgrootte garanderen een uitstekende dienstverlening op het hoogste kennisniveau. Aan deze grondhouding dankt Pius Floris Boomverzorging haar naam als vakautoriteit. Alle partners zijn Groenkeur en VCA** gecertificeerd. Dat maakt hun werk, van Boomonderzoek tot uitvoering, transparant en controleerbaar. Voor meer informatie: www.piusfloris.nl

Over de NFV
De NFV is de overkoepelende belangenorganisatie van franchisegevers in Nederland en vertegenwoordigt het merendeel van de toonaangevende franchisegevers (in de sectoren food, non-food, dienstverlening, horeca en gezondheidszorg). Hierdoor worden ook, op indirecte wijze, de belangen van franchisenemers gediend.
Links:
Organisatie info: