Rosa Reuten vervangt Peggy Vrijens in Haantjes
donderdag 17-01-2013 16:12
Dit is een origineel bericht van Jaques Senf Theaterpartners BV
Actrice Peggy Vrijens stopt per direct met haar rol in de toneelvoorstelling 'Haantjes'. Peggy houdt op doktersadvies een maand volledige rust vanwege ernstige bloedarmoede. Ze wordt voorlopig vervangen door Rosa Reuten.

Rosa studeerde in 2003 af aan de Toneelacademie in Maastricht. Ze speelde diverse rollen in televisieseries als Baantjer, Lieve Lust, Voetbalvrouwen en Flikken Maastricht. Ze was te zien in het eerste seizoen van Penoza en in het komische programma NEONLETTERS, waar ze samenwerkte met Dennis van de Ven. Dennis is tevens de schrijver en regisseur van de voorstelling 'Haantjes'. Daarnaast speelde Rosa bij verschillende theatergezelschappen, zoals het Huis van Bourgondië en Theater aan Zee en in het succesvolle theaterprogramma 'Lama's on Tour'.

'Haantjes', naar de bestseller van Kluun, is tot en met 9 februari te zien in de Nederlandse theaters. De rollen van Stijn en Frenk worden gespeeld door Daniël Boissevain en Harpert Michielsen. De voorstelling is een coproductie van de Rode Boksbal (Bastiaan Ragas) en Senf Theaterpartners (Matthijs Bongertman).
Links:
Organisatie info:
												Jaques Senf Theaterpartners BV

Voor meer informatie over Haantjes: message from Mars, Aimée Mars - a.mars@messagefrommars.nl of 06 - 23 57 58 36

Peggy Vrijens is niet beschikbaar voor interviews. Neem voor meer informatie contact op met
Jan-Pascal Grosfeld: contact@bureaugrosfeld.nl | 020 - 447 02 18