Blauw Research versterkt positie in Health Care
Blauw Research versterkt positie in Health Care
donderdag 10-01-2013 11:48
Dit is een origineel bericht van Blauw Research
Blauw Research maakt doorstart van VWBintermedical mogelijk. VWBintermedical houdt door een faillissement in de huidige vorm op te bestaan en de activiteiten inzake healthcare onderzoek worden vanaf heden voortgezet door Blauw Research. VWBintermedical is hét marktonderzoekbureau met specialistische en diepgaande kennis van alle vormen van onderzoek in de gezondheidszorg. Blauw rekent verschillende ziekenhuizen, thuiszorgorganisaties en zorgverzekeraars tot haar klanten en kan met de kennis van en ervaring met farma- en healthcare marketing van VWBintermedical, organisaties in de gezondheidszorg nog beter adviseren.

Els Molenaar, algemeen directeur van Blauw: "We zien al jaren kansen in de zorgmarkt en zijn blij dat we met deze stap onze ambitie om de gezondheidzorg 'beter' te maken kunnen verwezenlijken. Voor de klanten van beide organisaties biedt de integratie nieuwe mogelijkheden en grote voordelen".
Dankzij de doorstart beschikt Blauw nu over een groot panel met ruim 4000 medisch specialisten, huisartsen en verpleegkundigen. De medewerkers van VWBintermedical die bij Blauw in dienst komen, hebben ruime ervaring in de gezondheidszorg en healthcare-marketing. Daarnaast zijn de innovatieve onderzoeksvaardigheden, zoals MROC's (Marketing Research Online Community), Online kwalitatief onderzoek, Research apps, Facereading, Gamification en nieuwe vormen van online reporting enkele voorbeelden van de nieuwste technologieën waar Blauw Research meerwaarde kan bieden aan organisaties in de gezondheidszorg. Joris Nieuwenhoff van VWB Intermedical: "door onder de vlag van Blauw Research verder te gaan blijft de kennis en ervaring die we in de afgelopen jaren hebben opgebouwd in de gezondheidszorg en in healthcare-marketing, bewaard. Met Blauw, een bewezen succesvol en innovatief bureau, kunnen we dit verder uitbouwen".


Over Blauw
Blauw Research bv is één van de toonaangevende full service onderzoekbureaus van Nederland. Er werken 120 medewerkers in Nederland, Duitsland en Engeland. Ze ondersteunt bedrijven en instellingen bij het nemen van beslissingen die leiden tot verbeterde stakeholderrelaties, producten en diensten en inzet van middelen. Blauw Research staat voor betrokkenheid en originaliteit en is gedreven om een wezenlijke bijdrage te leveren aan de business successen van haar opdrachtgevers. Blauw werkt voor (internationale) klanten in diverse branches - o.a. Public, FMCG, Retail, Telecom, Finance, Zorg, Energie - en is actief in diverse werkvelden zoals Marketing, Media, Communicatie, Sponsoring, Customer Relations en Pricing. In 2009 heeft Blauw de MOAward ontvangen voor marktonderzoekbureau van het jaar.

Noot voor de pers:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Caroline Nevens van Blauw Research, 010-4000900 (caroline.nevens@blauw.com).
Bijlage:
Organisatie info:
												Blauw Research
											 
												
											 
	                                			Noot voor de pers:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Caroline Nevens van Blauw Research, 010-4000900 (caroline.nevens@blauw.com).
											 
											
											
Afdrukken:
Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: