Bouwbladen Sdu Uitgevers en PROVADA nemen kantoorleegstand bij horens
Dit is een origineel bericht van Sdu Uitgevers
Den Haag, 9 januari 2013

Bouwbladen Sdu Uitgevers en PROVADA nemen kantoorleegstand bij de horens
Cobouw, Vastgoedmarkt en de Architect, allen Sdu-uitgaven gaan in samenwerking met de vastgoedbeurs PROVADA beleggers met kanshebbend vastgoed in contact te brengen met creatieve partners. Doel is om leegstaand vastgoed op innovatieve wijze te transformeren in courant vastgoed.
Dit initiatief start onder de naam Transformatieplein in januari 2013.
"Uit diverse leegstandsonderzoeken blijkt dat ruim 4 miljoen m2 van de kantoorleegstand als 'kanshebbend' kan worden gekenmerkt", aldus Marcel Jille, senior uitgever Vastgoedmarkt bij Sdu Uitgevers. "Wij bedienen met onze merken Cobouw, Vastgoedmarkt en de Architect de gehele bouwkolom en zijn daarom de uitgelezen partij om beleggers te koppelen aan architecten en andere creatieve partijen die deze leegstaande panden kunnen transformeren in een succesvol project.
Partijen die aan het Transformatieplein 2013 kunnen deelnemen zijn beleggers, architecten-, ingenieur- en adviesbureaus, aannemers, gemeenten en financiers. Zij profiteren tijdens het gehele traject van media en PR-aandacht in Cobouw, de Architect en Vastgoedmarkt en tijdens PROVADA.
Deelnemende projecten zijn vanaf eind januari te volgen op de website www.transformatieplein.nl. Tijdens PROVADA 2013 - 4, 5 en 6 juni in de RAI in Amsterdam - presenteren de creatieve partners hun concepten en wordt de winnaar bekend gemaakt door de Adviesraad (bestaande uit onder andere de hoofdredacteuren van Cobouw, Vastgoedmarkt en de Architect). De belegger gaat het winnende concept realiseren.
Links:
Bijlage:
Organisatie info:
												Sdu Uitgevers

Noot voor redactie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marcel Jille, uitgever Vastgoedmarkt

Sdu Uitgevers
Binckhorstlaan 403
2516 BC Den Haag
T: 	070 - 378 0429
@: 	m.jille@sdu.nl

Meer over Sdu Uitgevers
Sdu Uitgevers behoort bij de top 3 van uitgeverijen van vakinformatie in Nederland. Met een uitgebreid aanbod van uitgeefproducten en -diensten blijft Sdu Uitgevers zichzelf én de dienstverlening aan haar klanten continu verbeteren. Innovatie staat daarbij op de eerste plaats. De belangrijkste klantgroepen van Sdu Uitgevers zijn professionals werkzaam bij de overheid, in de juridische en fiscale wereld, de zakelijke dienstverlening en in de bouwsector. Zij maken dagelijks intensief gebruik van de multimediale informatiebronnen van Sdu Uitgevers.