SHO verwelkomt nieuwe deelnemer CARE Nederland
dinsdag 08-01-2013 16:40
Dit is een origineel bericht van Stichting Samenwerkende Hulporganisaties
CARE Nederland is op 20 december 2012 toegelaten als vaste deelnemer van de Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) na definitieve goedkeuring van de Raad van Toezicht.

SHO-voorzitter René Grotenhuis geeft aan blij te zijn met deze nieuwe deelnemer: "CARE Nederland is een professionele internationale speler, met een groot netwerk en veel ervaring in het bieden van noodhulp. CARE is een verdere versterking van de SHO als hét Nederlandse samenwerkingsverband bij grote rampen".

De SHO en CARE Nederland zijn geen vreemden voor elkaar. CARE Nederland heeft als gastdeelnemer meegedaan aan eerdere Giro 555-acties als de Tsunami (2004) en de cycloon Birma (2008). Ook is CARE Nederland nog steeds actief in SHO-verband in de wederopbouw van Haïti na de aardbeving die plaats vond op 12 januari 2010.
Links:
Organisatie info:
												Stichting Samenwerkende Hulporganisaties

Noot voor de redactie: voor een toelichting of contact met de SHO-voorzitter René Grotenhuis kunt u contact opnemen met Herman Volker via 070-3468946 of hermanvolker@vluchteling.nl.

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: