Aanstaande zaterdag 19 januari unieke SVR-vakantiebeurs in Expo Houten
dinsdag 08-01-2013 09:16
Dit is een origineel bericht van Stichting Vrije Recreatie
Onder het motto "Zoek je eigen kampeerboer en -boerin uit" organiseert de Stichting Vrije Recreatie aanstaande zaterdag haar eerste vakantiebeurs 2013. Na het grote succes van 2011 heeft de SVR weer gekozen voor de fraaie beurslocatie Expo Houten, terwijl voor de beurzen op de drie volgende zaterdagen gekozen is voor de Americahal te Apeldoorn, Expo Haarlemmermeer te Vijfhuizen en MartiniPlaza te Groningen. Recreanten worden van harte uitgenodigd op deze beurzen hun licht te komen opsteken over het kamperen bij de SVR-boer.

vakantie zonder toeters of bellen
De bij de SVR aangesloten campings (1200 in Nederland en ruim 800 in overig Europa) bieden, juist in deze gejaagde en financieel moeilijke tijd, gelegenheid voor een alleszins betaalbare kampeer- of logeervakantie, zonder toeters of bellen. Van deze mogelijkheid wordt massaal gebruik gemaakt door de aangesloten 150.000 donateurgezinnen
(min. Euro 10 per jaar/per gezin). Recreanten die deze beurs bezoeken, kunnen zich laten inschrijven als donateur en daar meteen hun kampeerboer/boerin voor 2013 uitkiezen.

speciale gasten
Als speciale gasten voor deze beurzen heeft de SVR een in Nederland zeer bekende boer met partner uitgenodigd, namelijk boer Martin en Wilma, bekend van het tv-programma "Boer zoekt vrouw". De SVR is trots te kunnen melden, dat beiden bijzonder enthousiast reageerden op deze uitnodiging. Zij zullen gebruik maken van de mogelijkheid om de voor hen meest aantrekkelijke camping uit te kiezen om daar gratis een vakantie te vieren (kamperen of logeren in binnen- of buitenland), die hen door de SVR wordt aangeboden.

iedere gast kans op zo'n vakantie
Overigens bestaat voor iedere gast kans op zo'n gratis vakantie. De ruim 350 standhouders, waaronder ook een groot aantal uit het buitenland, geven meteen al blijk van hun inmiddels spreekwoordelijk geworden boerengastvrijheid. Er wordt gestrooid met gratis vakanties (kamperen of logeren) voor de zoveelste bezoeker en geven de gelegenheid voordelig producten van de boerderij (kaas, jam, eieren, franse wijn enzovoorts) te kopen.
Ook de SVR laat zich als Stichting van z'n beste kant zien: voor donateurs is de toegang gratis, niet-donateurs betalen slechts Euro 5, terwijl voor alle bezoekers, al dan niet donateur, het parkeren geheel gratis is.

muzikaal onthaal
De vrolijke klanken van een boerenkapel roepen de bezoekers op te kiezen voor een vakantie in een omgeving waar vriendelijkheid en rust een klimaat creƫren voor het welzijn van mens en dier. Bij de Stichting Vrije Recreatie kan dat allemaal!

KOM AANSTAANDE ZATERDAG - 19 JANUARI- NAAR EXPO HOUTEN,
Meidoornkade 24 te Houten. Openingstijden: van 10.00 tot 16.00 uur.
Links:
Organisatie info: