Afvallen in 2 weken: Lijfblad voor een slank en lekker lijf
vrijdag 04-01-2013 13:53
Dit is een origineel bericht van Vipmedia
Afvallen staat al jarenlang met stip op nummer één in de top 10 van goede voornemens. Menigeen is inmiddels ongetwijfeld aan een crashdieet begonnen, maar uit de praktijk blijkt dat op gewicht blijven vaak het moeilijkst is. Het nieuwe magazine 'Afvallen in 2 weken' - overgewaaid uit een serie succesvolle MagBooks uit Groot-Brittannië - helpt een nieuwe leefstijl aan te meten om eenvoudig op het gewenste gewicht te komen en vooral te blijven door gouden tips van experts.

'Afvallen in 2 weken' biedt een gezonde manier om snel en blijvend af te vallen. Het geheim schuilt in de wetenschappelijk bewezen voedingskennis en lekkere recepten die het magazine bevat. Lekker eten kan nog steeds, het is alleen zaak om ervan bewust te worden wat op welk moment van de dag gegeten wordt. Dit blijkt van cruciaal belang om effectief vet te verbranden en definitief op gewicht te blijven. Daarnaast speelt verzadiging een belangrijke rol. Een verzadigd gevoel verkleint tenslotte de kans dat naar bepaalde voedingsmiddelen wordt gegrepen die je beter kunt laten staan.

Het magazine 'Afvallen in 2 weken' richt zich op het verbranden van vet. Hoewel het misschien zo lijkt, is het zeker geen crashdieet. Calorieën tellen behoort met dit dieet tot het verleden en bovendien bevat het dieet tips om genoeg gezonde voedingsstoffen binnen te krijgen.

Ook valt in het magazine te lezen dat functionele voedingsmiddelen als omega-3 vetzuren en calcium een onmisbare rol spelen en hoe genotsmiddelen als alcohol en cafeïne in een dieet in te passen zijn. Er wordt dieper ingegaan op de heilzame invloed van seks, nachtrust en zon op het gewicht en het bevat smakelijke recepten en dagmenu's waarmee het verliezen van gewicht en lekker eten een eitje wordt. Ieder recept is verantwoord, smakelijk en eenvoudig en snel te bereiden.

Met 'Afvallen in 2 weken' is het mogelijk om binnen korte tijd een nieuwe, gezonde leefstijl aan te nemen waarin geen plaats is voor overtollig gewicht en waarbij het jojo-effect verleden tijd zal zijn.

'Afvallen in 2 weken' is een uitgave van Vipmedia Publishing en Services. De oorspronkelijke titel is The Ultimate 2-week Fat Loss Diet, uitgegeven door Dennis Publishing Ltd.
Organisatie info:
												Vipmedia

'Afvallen in 2 weken' is vanaf nu verkrijgbaar in het tijdschriftenschap van de supermarkt en boekhandel en kost Euro 6,95. Online bestellen kan ook via Magvilla.nl

Niet bestemd voor publicatie: Neem voor meer informatie, rechtenvrij beeldmateriaal of een recensie exemplaar contact op met Inge van der Helm via inge.van.der.helm@vipmedia.nl