Interstate Hotels & Resorts kondigt beheer aan van Holiday Inn Express in Den Haag
woensdag 02-01-2013 10:01
Dit is een origineel bericht van PR Newswire
- Interstate opent vijfde hotel in Nederland
ARLINGTON, Virginia, 2 januari 2013 /PRNewswire/ -- Interstate Hotels & Resorts heeft de opening aangekondigd van Holiday Inn Express Den Haag op 21 december 2012. Dit is de eerste Holiday Inn Express die in Den Haag wordt geopend. Het hotel, dat 123 kamers telt en zich op een prominente locatie naast het Nederlandse parlement en de Amerikaanse ambassade bevindt, is het vijfde hotel dat onder het beheer van Interstate valt in Nederland. Het vloeit voort uit de samenwerking tussen Interstate en The Vincent Hotel Group (TVHG).
"We werken aan het realiseren van onze strategie voor wereldwijde uitbreiding en we vertrouwen op het succes van onze inspanningen in Nederland, een markt met veel vraag naar bekende internationale hotelmerken," aldus Jim Abrahamson, Chief Executive Officer van Interstate Hotels & Resorts. "Dankzij onze uitstekende samenwerking met een toonaangevende ontwikkelaar van hotels in Nederland, TVHG, en de uitzonderlijke merkrelaties weten we zeker dat het introduceren van het merk Holiday Inn Express in Den Haag een succes zal zijn."
Den Haag is een ideale omgeving voor toekomstige gasten. De stad kent een rijk verleden en heeft een divers aanbod op het gebied van winkelen, dineren, amusement en musea, waaronder het Mauritshuis, Panorama Mesdag en het Louwman Museum. Na het binnenlopen van het hotel treffen gasten een modern interieur aan in de lobby en de bar. De kamers zijn ruim opgezet en geluidsdicht, uitgerust met moderne lcd-televisies en gratis draadloos internet.
"De pas aangekondigde investering door Metric Capital Partners en Hutton Collins in TVHG draagt bij aan onze al actieve ontwikkelingswerkzaamheden in Nederland," aldus Bart van de Kamp, CEO van The Vincent Hotel Group (TVHG). "De beschikbaarheid van extra kapitaal en de ongeƫvenaarde bedrijfsactiviteiten van Interstate gecombineerd met de gevestigde relaties met toonaangevende internationale merken zorgen ervoor dat we op agressieve wijze onze hotels in de regio kunnen opzetten."
Over Interstate Hotels & Resorts Interstate Hotels & Resorts, Inc., een volledige dochteronderneming van een joint venture met gelijke belangen tussen de dochterondernemingen van Thayer Lodging en Jin Jiang, is de toonaangevende, in de Verenigde Staten gevestigde onderneming voor het beheer van hotels die merkhotels en -resorts, conventiecentra en onafhankelijke hotels wereldwijd aanstuurt met een volledig en gedeeltelijk dienstenpakket. Interstate en zijn partners beheren 370 hotels met bijna 70.000 kamers in Noord-Amerika, Europa en de Aziatische-Pacifische regio, waaronder zes hotels waarvan het de volledige eigenaar is. Bovendien heeft Interstate overeenkomsten afgesloten om 37 hotels te exploiteren met meer dan 7.200 kamers die nog worden gebouwd of ontwikkeld op diverse wereldwijde locaties. Bezoek voor meer informatie www.interstatehotels.com [http://www.interstatehotels.com/]. Ga op zoek naar Interstate op www.linkedin.com/company/interstate-hotels-resorts [http://www.linkedin.com/company/interstate-hotels-resorts], www.facebook.com/InterstateHotels [http://www.facebook.com/InterstateHotels] en http://jobs.interstatehotels.com [http://jobs.interstatehotels.com/].
Over TVHG The Vincent Hotel Group (TVHG), die is gevestigd in Nederland, is al meer dan 15 jaar actief in het bezitten en ontwikkelen van hotels in Europa, waarbij het accent ligt op de thuismarkt van het bedrijf in Nederland. Na de Radisson Blu Amsterdam Airport volgden vele andere succesvolle transacties die door het TVHG-team zijn voltooid. Het bedrijf werkt momenteel samen aan het ontwikkelen van hotels met Accor, IHG, Hilton, Marriott en Starwood. Bel +31-20-301-22-55 voor meer informatie.

Interstate Hotels & Resorts

CONTACT: Samantha Schmidt of Erin Vogt, evogt@zimmerman.com, beiden vanThe Zimmerman Agency, +1-850-668-2222

Web site: http://www.interstatehotels.com/
Organisatie info:
Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Bevindt uw mediadoelgroep zich ook buiten Nederland en wilt u die bereiken? Bekijk dan de mogelijkheden bij wereldwijd of neem contact met ons op.

ANP Pers Support
Verrijn Stuartlaan 7