Pouw Automotive Groep breidt uit met Peugeot in Haarlem / Velserbroek
vrijdag 21-12-2012 12:04
Dit is een origineel bericht van Pouw Automotive Groep
BLARICUM - Pouw Automotive Groep breidt haar Peugeot activiteiten uit door toevoeging van de regio Haarlem/Velserbroek aan haar bestaande Peugeot-organisatie. Pouw is al vertegenwoordigd met Peugeot dealerschappen in de regio's Leiden, Bollenstreek, Hoofddorp en groot Amsterdam. De uitbreiding past goed in de toekomstvisie van importeur Peugeot Nederland en is een logische volgende stap in de groeistrategie van Pouw Automotive Groep.

In deze strategie staat de 'Pouw Mobiliteitscirkel' centraal. De landelijke kernactiviteiten van Pouw bestaan behalve uit dealerbedrijven verder uit leasing en schadeherstel. Pouw beschikt over occasioncentra, bedrijfswagencentra en een landelijke corporate fleetsales divisie voor de zakelijk markt. Dienstverlening op het gebied van financieringen, verzekeringen en verhuur maakt de cirkel rond. Daarmee profileert Pouw zich steeds nadrukkelijker als landelijk automotive dienstverlener.

Regio Haarlem / Velserbroek werd voorheen aangestuurd door De Jong's Autobedrijven, dat zich in de toekomst zal richten op haar overige automotive bedrijven.
Links:
Organisatie info:
												Pouw Automotive Groep

Voor vragen kunt u contact opnemen met Dries Jan Snoodijk/CFO, Pouw Automotive Groep.
Bereikbaar onder nummer: 06 - 22 69 20 80 of per e-mail: aj.snoodijk@pouwautomotivegroep.nl

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: