Laatste kans op winnen ruimtereis
vrijdag 21-12-2012 15:57
Dit is een origineel bericht van Burson-Marsteller BV
Media Markt biedt laatste kans om 2013 in te gaan als astronaut

Rotterdam, 21 december 2012 - Op woensdag 2 januari 2013 maakt Media Markt bekend wie de winnaar is van het retourtje ruimte. Kans maken op deze prijs kan nog door voor 31 december 17:00 uur een van de tien speciale actieproducten van Samsung, zoals een Smart TV, koelkast, wasmachine of camera te kopen bij Media Markt. Alle personen die een actieproduct kochten na 31 oktober maken ook kans op deze bijzondere prijs. Online aankopen via de webwinkel tellen natuurlijk ook mee.

Op 2 januari wordt onder het toeziend oog van een notaris een kanshebber getrokken. De gelukkige winnaar zal op die dag feestelijk worden ontvangen bij Media Markt Arena in Amsterdam. Het weggeven van een ruimtereis is een gezamenlijke actie van Media Markt, Samsung en Space Expedition Corporation (SXC). SXC voert vanaf 2014 de commerciƫle ruimtevluchten uit vanaf CuraƧao.

Barry van Ruiven, directeur Media Markt Nederland: "Media Markt vierde dit jaar zijn 12,5 jarig bestaan in Nederland. Het is onze passie om alles bereikbaar te maken voor Nederlanders. Nu zelfs de ruimte. Een mooier symbool om met Nederland de volgende 12,5 jaar en onze klanten te bedanken, konden we niet bedenken!."
Links:
Organisatie info:
												Burson-Marsteller BV

Voor meer informatie:
Ruben Sax
Tel: +31 70 3021100 (office)
Tel: +31703021105 (direct)
Mobile: +31651351473
Email: Ruben.Sax@bm.com

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door: