Janssen de Jong Infra en STRABAG tekenen LOI overname
vrijdag 21-12-2012 14:38
Dit is een origineel bericht van Janssen de Jong Groep
Banen bij wegenbouwer blijven behouden

Janssen de Jong Infra en STRABAG tekenen LOI overname

HERTEN - Janssen de Jong Infra gaat een nieuwe toekomst tegemoet. De wegenbouwer en STRABAG B.V. hebben op vrijdag 21 december een letter of intent getekend om te komen tot een overname van de Infra activiteiten van Janssen de Jong. Beide bedrijven streven naar een overdracht in februari 2013. Ook zusterbedrijven De Asfaltfabriek, Infra Quality Support en Ippel zijn bij de op handen zijnde transactie betrokken. Door de transactie blijft ook de werkgelegenheid behouden. Alle personeelsleden gaan mee over naar het nieuwe bedrijf.

De Strabag Groep, een van de leidende Europese bouwbedrijven, is al vele jaren werkzaam op de Nederlandse markt en wil met de transactie de uitvoeringscapaciteit in de wegenbouw regionaal vergroten.

Janssen de Jong Infra werd in 1939 opgericht door de heren Janssen en De Jong in het Limburgse Horst. De afgelopen jaren had het bedrijf, zoals zoveel wegenbouwers, te kampen met economisch zeer zwaar weer. In juni zag het bedrijf zich helaas genoodzaakt om de vestiging in Valkenswaard te sluiten. Janssen de Jong Infra is sterk gefocust op infrastructurele projecten waarin asfalt een centrale rol speelt. Daarbij gaat het om zowel nieuwbouw, vernieuwbouw als renovatie. Het bedrijf staat bekend als een asfaltexpert, die slimme oplossingen biedt voor zowel het gebruik als duurzaamheid van asfalt.
Organisatie info:
												Janssen de Jong Groep

Noot voor de redactie (niet voor publicatie): Vertegenwoordigers van de media kunnen voor voor nadere informatie contact opnemen met de afdeling communicatie van Janssen de Jong Infra, 06-20401183

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: