BCS geeft harde feiten over het nettoloon in 2013
vrijdag 21-12-2012 13:08
Dit is een origineel bericht van BCS HRM en Salarisadministratie B.V.
BCS geeft harde feiten over het nettoloon in 2013

DEN BOSCH - Werkgevers die hun medewerkers exact willen laten weten hoeveel ze er in het komend jaar op voor- of achteruit gaan, kunnen bij BCS HRM & Salarisadministratie B.V. terecht voor een volledige pro forma berekening voor 2013.
BCS heeft als eerste in de salarisverwerkingsbranche de software gereed om deze berekeningen door te voeren. BCS doet niet mee aan vage algemene voorspellingen - die vaak weinig zeggen over de realiteit - maar geeft harde feiten over het nettoloon in 2013.
De werknemer krijgt niet alleen inzicht in zijn loonheffing voor het nieuwe jaar, ook zaken als pensioenpremies en specifieke brancheregelingen worden direct inzichtelijk. Met één druk op de knop kan men met de Delta HRP software van BCS, nog op dezelfde dag, de pro forma loonstroken maken.
Op www.bcsbv.nl/proforma2013 heeft het bedrijf vier voorbeelden geplaatst van berekeningen voor werknemers uit de metaalsector die respectievelijk 1.750, 2.000, 2.500 en 3.000 euro brutoloon ontvangen. BCS biedt werkgevers uit (bijna) alle branches de mogelijkheid om de persoonlijke situatie van hun medewerkers na te gaan.
Links:
Organisatie info:
												BCS HRM en Salarisadministratie B.V.

Cees Schrover
Manager Salarisadministratie
cschrover@bcsbv.nl

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: