BCC bezorgt als eerste ook op zondag
vrijdag 14-12-2012 13:57
Dit is een origineel bericht van BCC
Vanaf vandaag bezorgt BCC grote elektronicaproducten ook op zondag bij haar klanten thuis. De elektroretailer is daarmee in Nederland de eerste met een bezorgdienst die zeven dagen per week levert. Consumenten die op de BCC website (www.bcc.nl) of in een van de 56 winkels verspreid door heen Nederland bijvoorbeeld een wasmachine, koelkast of platte TV kopen, kunnen voortaan zelf bepalen op welke dag zij hun aankopen gratis laten bezorgen door de BCC bezorgservice.

De zeven dagen bezorgservice geldt voor alle elektronica producten zwaarder dan 30 kilo, zoals bruin- en witgoed. Bij aankoop geven klanten van BCC zelf aan op welke dag zij hun bestelling willen laten bezorgen. Tot en met het einde van december is bezorging op zondag gratis. Vanaf 2013 zal hier een minimale toeslag voor in rekening worden gebracht.

Unieke service in Nederland
BCC wil haar klanten altijd de beste prijs en service kunnen garanderen. Daarom richt de elektroretailer zich momenteel sterk op verdere uitbreiding van haar dienstverlening. BCC introduceerde als een van de eerste de bezorgdienst met vaste bloktijden van 2 uur en de SMS notificatie voorafgaand aan de bezorging. In november kondigde de organisatie al aan dat ze alle producten gratis bezorgen. Daar wordt het bezorgen op zondag en maandag nu aan toegevoegd.

In landen als de Verenigde Staten komt zeven dagen per week bezorgen al vaker voor, vooral bij online winkels. In Nederland zijn er momenteel nog geen grote retailketens of online shops die deze service aanbieden. Gezien de groeiende behoefte onder consumenten naar maatwerk bezorging, besloot BCC als eerste (elektro)retailer haar logistieke proces op deze wensen aan te passen. Hiermee onderscheidt de organisatie zich sterk van andere traditionele en online winkelketens voor elektronica. Uit ervaring blijkt dat de mogelijkheid om zelf te bepalen op welk moment van de week aankopen worden bezorgd, namelijk een belangrijk aankoopcriterium is voor veel consumenten.

Kerstdrukte
BCC breidt daarnaast tijdelijk de bezorgmogelijkheden uit voor al haar kleine elektronicaproducten. Speciaal voor de komende kerstdagen bezorgt BCC alle aankopen, zoals föhns, tablets of fotocamera's, ook gratis op maandag 17 en 24 december. Voor de bezorging van deze artikelen geldt bovendien: voor 22.00 uur besteld is de volgende werkdag in huis.
Meer informatie over de bezorgservice van BCC: http://www.bcc.nl/info/bezorgen-en-afhalen.html
Links:
Bijlage:
Organisatie info:
												BCC

Voor meer informatie kunt u contact opnemen:

BCC, de heer Jeroen Blank, tel. 020 - 655 6556
Creative Venue - communicatieadvies en PR, Marianne Aalders, tel. 020 - 452 5225/ 06 - 42 150180, email: m.aalders@creativevenue.nl

Over BCC
BCC bestaat sinds 1969 en is onderdeel van de beursgenoteerde multinational DARTY Group die met meer dan 450 vestigingen is vertegenwoordigd in diverse landen in Europa. Hierdoor is BCC in staat nieuwe ontwikkelingen snel te signaleren en voorop te lopen bij de introductie van nieuwe producten. Met 1.300 werknemers en  56 vestigingen is BCC een van de leidende elektro-speciaalzaken in Nederland. Elk jaar komen daar weer nieuwe  winkels bij.

Dankzij haar zes beloften garandeert BCC haar klanten altijd de zekerheid van de juiste keuze. Zo biedt de elektroretailer biedt de beste prijsgarantie. Als de consument tot 14 dagen na aankoop zijn product goedkoper vindt bij een vergelijkbare concurrent betaalt BCC het prijsverschil gewoon terug. En dankzij het deskundige advies en de beste service van haar personeel vinden klanten voor elk budget het juiste apparaat, zeven dagen per week, via de website of in de winkel. Met een ruime keuze uit eerlijke en duurzame producten. Dat is zeker BCC.

www.bcc.nl

Deel persbericht op:
Permanente link:
Stuur door:
Persberichten van deze organisatie: