eBook 'Bouwquotes: Interactief fotoboek met 100 inspirerende citaten'
Dit is een origineel bericht van Sdu Uitgevers
Lancering eBook 'Bouwquotes: Interactief fotoboek met 100 inspirerende citaten'

PERSBERICHT, 21-11-2012

"Op het vlak van het energiegebruik wordt grootschalig geld over de balk gegooid. Wij moeten die producten sexy maken en betaalbaar. Met een aanpak per wijk en op straatniveau. Zodat de buurman zegt: dat wil ik ook." Elco Brinkman, voorzitter Bouwend Nederland.

Den Haag - Hierbij het allereerste eBook over de bouw dat vanavond wordt gepresenteerd tijdens de Cobouw Top 50. In 10 x 10 quotes vangt dit interactieve digitale fotoboek trends en valkuilen. De bouw creëert, maar niet zonder hijsen, ploeteren en stapelen. Inspirerende uitspraken van 100 bekende en minder bekende mensen, plus links en een 3D-model. Samengesteld en gefotografeerd door Cobouwjournalist Ingrid Koenen en uitgegeven door Sdu. Voor iedereen gratis te vinden in iBooks of als pdf.

Quote 11: Hans Blankert, "In 2030 is de bouw een moderne industrie met andere prijskaartjes".
Quote 56: Minister Spies, "Ik word wel eens chagrijnig van de bouwlobby"
Quote 81: Gandhi, "Slechts diegene mag slopen, die iets beters kan bouwen"

Bouwquotes
Interactief fotoboek met 100 inspirerende citaten
Links:
Bijlage:
Organisatie info:
												Sdu Uitgevers

Meer informatie:
Neem contact op met Ingrid Koenen, Redacteur
Telefoon 06 - 5315 5679
E-mail: i.koenen@sdu.nl

Over Sdu Uitgevers
Sdu Uitgevers behoort tot de top 3 uitgeverijen van vakinformatie in Nederland en heeft tevens een belang in de Duitse juridische online uitgeverij juris GmbH.
Met een uitgebreid aanbod van uitgeefproducten en -diensten blijft Sdu Uitgevers zichzelf én de dienstverlening aan haar klanten continu verbeteren. Innovatie staat daarbij op de eerste plaats.
De belangrijkste klantgroepen van Sdu Uitgevers zijn professionals werkzaam bij de overheid, in de juridische en fiscale wereld, de zakelijke dienstverlening en in de bouwsector. Zij maken dagelijks intensief gebruik van de multimediale informatiebronnen van Sdu Uitgevers. Sdu Uitgevers is gevestigd in Den Haag en heeft ruim 600 medewerkers.
Meer informatie over Sdu Uitgevers kunt u vinden op www.sdu.nl.