Wereldwijde introductie: Nieuwe informatieve verpakking voor Barton & Guestier AOC wijnen
dinsdag 20-11-2012 09:04
Dit is een origineel bericht van PR Newswire
BORDEAUX, Frankrijk, November 20, 2012 /PRNewswire/ --

Barton & Guestier: Het paspoort naar Fransewijnen!

Barton & Guestier voltooide haar wereldwijde introductie van de nieuwe verpakking van haar AOC-wijnen, die 19 appellaties* bevatten uit zes van de belangrijkste Franse wijngebieden.

Klik hier om het multimediapersbericht te bekijken:

De nieuwe informatieve etiketten nodigen je echt uit om naar Frankrijk te reizen, de grote Franse wijngaarden en hun appellaties te ontdekken en er meer over te weten te komen.

De etiketten tonen de naam van de appellatie, het gebied, de druivenrassen en ook smaakomschrijvingen voor de klassieke appellaties. De prestigieuze appellaties hebben een symbool van de regio of de stad.

De karakteristieke etiketvorm, het uitgesproken Barton & Guestier merkbeeld (zowel op het etiket als op de capsule) en de rode B&G Passeport-stempel, geven dit assortiment een sterke schappresentatie.

De etiketten op de achterzijde tonen informatie en QR-codes die linken naar productinformatie, de website van B&G en de fanpagina van B&G op Facebook.

De klassieke appellaties van elk gebied worden geleverd in flestypes van het juiste gewicht uit Bordeaux en

Bourgogne. De prestigieuze appellaties worden geleverd in specifieke of regionale flestypes.

Alle wijnen hebben de bekende gouden B&G Barton & Guestier capsules, voor eenvoudige herkenning op het schap.

De nieuwe verpakking vervangt de Barton & Guestier Gold Labels.

De kwaliteit van de wijnen, gemaakt en gecontroleerd door het team van wijnmakers van B&G, blijft onveranderd. Laurent Prada: "Het maken van een assortiment wijnen uit alle delen van Frankrijk is een spannende en moeilijke uitdaging. Het dwingt je om goed na te denken over de karakteristieken van elke wijn, om zo onze klanten te garanderen dat zij een echte terroirwijn uit het oorspronkelijke gebied ervaren. Dit is alleen mogelijk dankzij de zeer nauwe samenwerking die wij in elke Franse wijnregio hebben. De persoonlijke relatie met de wijnboer is zelfs nog belangrijker dan de technische kennis."

B&G begeleidt de introductie van het assortiment door promotionele acties voor de handel en consumenten met B&G koeltassen, gratis druppelvangers op informatieve nekhangers, individuele cadeauverpakkingen en een echt B&G paspoort!

Pers Contact:

Philippe Marion - Barton & Guestier
Phone: +33(0)5-56-95-48-00 - e-mail: contact@barton-guestier.com

Video:

Barton & Guestier
Organisatie info:
Dit persbericht is via ANP Pers Support naar internationale (vak en online) media gestuurd. Bevindt uw mediadoelgroep zich ook buiten Nederland en wilt u die bereiken? Bekijk dan de mogelijkheden bij wereldwijd of neem contact met ons op.

ANP Pers Support
Verrijn Stuartlaan 7