Efficy Nederland neemt WinRIS CRM over
dinsdag 20-11-2012 12:36
Dit is een origineel bericht van Efficy Nederland
Het beste van twee CRM werelden verenigd

UTRECHT, 20121101 -- Efficy Nederland BV neemt per 1 november 2012 alle relaties van WinRis Nederland BV over. Door de transactie treden de directe medewerkers van WinRIS in dienst van Efficy. Ook de WinRIS-software wordt volledig overgenomen (activa/passiva transactie). Door deze stap wordt de toonaangevende positie, die Efficy op de CRM markt heeft met 1.400 bedrijven in West Europa, verder versterkt.

Voor bestaande Efficy klanten verandert er niets. WinRis klanten kunnen met hun eigen vertrouwde software blijven werken en krijgen de gelegenheid om op termijn naadloos over te stappen op het Efficy platform.

Erik Stolk, directeur van Efficy: "Door de samenvoeging van de twee bedrijven wordt het beste van twee werelden gecombineerd. Efficy is ook beschikbaar in de cloud als SAAS-oplossing. Efficy is sterk op alle CRM functies en heeft veel toegevoegde waarde voor bedrijven die de klant centraal stellen. De sterke punten van WinRis zullen in onze omgeving geïntegreerd worden."

Url:
www.efficy.nl